Jump to content

Wie is de Mol 2014

Wie is de Mol?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Wie denk jij dat de Mol is?

• Jennifer Hoffman
      1
    • Freek Bartels
      0
    • Tygo Gernandt
      1
    • Owen Schumacher
      2
    • Daphne Bunskoek
      1
    • Maurice Lede
      0
    • Aaf Brandt Corstius
      0
    • Jan-Willem Roodbeen
      4
    • Susan Visser
      1
    • Sofie van den Enk
      5

Recommended Posts

Geplaatst:
Zou toch overwegen 'm even te vervangen. :puh:

Overwogen, en vervangen ;)

Ik moest bij sommige BN'ers ook wel even met de ogen knipperen, maar nadat ik daarna even de biografie had bekeken, begon er altijd wel een belletje te rinkelen.

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

15

• Silverbyte

14

• Nyltje

12

• Guardian1980

11

Geplaatst:

Hopen dat er dt jaar niet weer zo een James Bondje bij zit, ach man wat had ik me aan die gast geërgerd :7 Voor de rest zal ik wel weer gaan kijken, en het fout hebben.

Geplaatst:

Hopen dat er dt jaar niet weer zo een James Bondje bij zit, ach man wat had ik me aan die gast geërgerd :7 Voor de rest zal ik wel weer gaan kijken, en het fout hebben.

Wie bedoel je? :puh:
Geplaatst:

Nog maar zes dagen tot het begint! :dans:

Als je de kandidaten alvast wat beter wilt leren kennen: hier vind je filmpjes waarin ze zich voorstellen.

Geplaatst:

En, wat vonden we van de eerste aflevering? Al een idee voor de mol?

Tygo gedraagt zich erg verdacht, net als Tim vorig jaar. Denk niet dat hij het is. Ik ga voor de meest onopvallende: Jan-Willem :D

Geplaatst:

Owen is het.

Precies dit, hij was bijvoorbeeld de enigste die een petje droeg. Zegt natuurlijk niet alles, maar bij Wie is de Mol? is dat vaak 'opvallend'. De manier van spelen is ook vrij verdacht naar mijn mening. Tycho heeft ook iets weg van een mol, maar die acteert te veel, waardoor hij niet de mol is.

Geplaatst:

Ik vond het wel raar dat er meteen een test en executie zou zijn, maar je wist wel dat er een addertje onder het gras zou zitten. Het is immers WIDM. Ik hoop dat Jennifer de mol is want wat is dat een mooie vrouw zeg. :$ Maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie de mol kan zijn. Iedereen heeft wel iets om op te letten.

Ik heb dit even in een spoiler gezet voor degene die niet wil weten wie afgevallen is.

Maurice, die afgevallen is, zei toen Art hem vroeg om een reactie: ''Ik zat zo lekker in het spel!'' Hij is nog niet eens een dag daar en het enige 'spel' waar hij aan mee heeft gedaan was dat rondvragen waar die winkel nou was en een beetje met een zaklamp seinen. :7

Geplaatst:

Ik neig erg naar Jan-Willem, op dit moment.

Verder: leuke aflevering! Niet enorm spectaculair, maar wel sfeervol met een groep die mij wel ligt. Jammer dat Maurice er meteen uit ligt, vond hem een toffe gast.

Geplaatst:

Ik vond Tygo en Jennifer wel verdacht gedragen. Maar in de komende afleveringen kan het altijd nog veranderen.

Geplaatst:

Daniel Boissevain, gok ik :7

Jep. :7

Owen is het sowieso. Henry V kenteken in de eerste opdracht, geboortedag van Henry V en Owen zijn hetzelfde!!!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga nu beginnen met de eerste aflevering, ben benieuwd!

Haha, die zwarte vrijstelling _O_

Bewerkt: door thebig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...