Jump to content

Wie is de Mol 2014

Wie is de Mol?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Wie denk jij dat de Mol is?

• Jennifer Hoffman
      1
    • Freek Bartels
      0
    • Tygo Gernandt
      1
    • Owen Schumacher
      2
    • Daphne Bunskoek
      1
    • Maurice Lede
      0
    • Aaf Brandt Corstius
      0
    • Jan-Willem Roodbeen
      4
    • Susan Visser
      1
    • Sofie van den Enk
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er stond mol op een boot toen Owen sprak. :puh:

SPOILER!!!!!!!!!!!!

Edit: Maar hij ligt eruit.

Ik blijf voor Tygo gaan! ;D

Bewerkt: door Nyltje
  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

15

• Silverbyte

14

• Nyltje

12

• Guardian1980

11

Geplaatst:

Het was spannend, maar ik kon het echt niet begrijpen dat hij er uitging. Vond hem best verdacht.

Owen.

Geplaatst:

Susan, jij slimmerik! Owen eruit, jammer. Ik zit weeral fout met mijn voorspellingen voor de Mol. 'k Zal 'm nog 1 keer veranderen: nu ga ik a la tunnelvisie voor Jan-Willem Roodbeen. Ook leuke aflevering trouwens! Tygo maakt het spel vet met dat weggraaien van die enveloppen en Sofie bleef tegen het eind terecht stellig ontkennen dat ze de Zwarte Vrijstelling had gebruikt. Zou ik ook doen.

Geplaatst:

Trouwens wel weer een leuke aflevering. Interessant dat ze dit seizoen nog meer van de emoties en gedachten van de kandidaten in beeld brengen dan voorheen. Het was niet spectaculair vandaag, maar sommige mensen hebben het weer erg slim gespeeld, neem Tygo en Susan. Ik zit nog steeds vol op Jan-Willem, though.

Geplaatst:

Volgens mij deed Owen dat ook.

Leuke aflevering. En net zoals elk jaar heb ik wederom geen idee wie het zou kunnen zijn.

Geplaatst:

Leuke aflevering. En net zoals elk jaar heb ik wederom geen idee wie het zou kunnen zijn.

Had hij niet gezegd dat hij op Brigitte zat, en dat hij alles op haar inzette? Hij had nog zo gezegd dat hij slachtoffer kon worden van tunnelvisie, het is nooit goed om zo vroeg in het programma al op één iemand te gaan zitten.

Heb niet al te veel verdacht gezien, behalve dat Owen die twee op het dak keihard negeerde omdat hij een vraag aan de anderen moest stellen. Kan je ondertussen anderen toch even vlug laten kijken wat ze daar precies moeten doen? En ook dat Sofie wat treuzelde.

Ik blijf ook nog altijd voor Tygo gaan. Zo'n enveloppe stelen is natuurlijk ook een mooie manier om weinig geld in de pot te laten komen

Geplaatst:

Had hij niet gezegd dat hij op Brigitte zat, en dat hij alles op haar inzette? Hij had nog zo gezegd dat hij slachtoffer kon worden van tunnelvisie, het is nooit goed om zo vroeg in het programma al op één iemand te gaan zitten.

[...]

Sinds wanneer doet er een Brigitte mee dan? :?

Geplaatst:

Dan heb ik het over Daphne, het was alleszins op iemand dat hij zat.

Ik ben een Belg, ik heb nog nooit van die mensen gehoord. Meestal ken ik ze pas goed op het einde als er maar 3 over zijn :7

Geplaatst:

Ik ben een Belg, ik heb nog nooit van die mensen gehoord. Meestal ken ik ze pas goed op het einde als er maar 3 over zijn :7

Ik ben dan geen Belg, maar zelfs als ik de mensen al eens op tv gezien heb ken ik ze niet goed. :puh:
Geplaatst:

Leuke aflevering, net even gekeken. Er zijn twee dingen me zijn opgevallen, beide in de intro: 1) tussen Susan en Jan Willem zie je 'de mol' staan. Het is een shot van de volgens mij zwarte vrijstelling die op de markt lag. Het zou kunnen pleiten voor JW, die staat ook hoog op mijn lijstje op dit moment. 2) Verder was er vlak na dat shot een fractie van een seconde de tekst 'De mol houdt er niet van in de schijnwerpers te staan' te zien, wat te maken kan hebben met die eerste opdracht. Wat ook kan is dat het slaat op JW, aangezien een radio-DJ niet in de schijnwerpers staat, maar alleen hoorbaar is. Het is allemaal wat. :puh:

Geplaatst:

Spannende aflevering, alleen vond ik het apart en dom waarom Daphne voor Susan ging, maar ze wou gewoon dat iedereen doorging.

Geplaatst:

Ontzettend toffe aflevering was dit, erg vermakelijk. Speltechnisch gezien natuurlijk ontzettend dom van Daphne om voor Susan te kiezen, blijkbaar hechtte ze meer waarde aan de gezelligheid. Jan-Willem gewoon weer een groen scherm, heb hem nog steeds als Mol...

Geplaatst:

Toch kan ik het wel begrijpen. Enerzijds weet je nooit of Susan werkelijk de vrijstelling heeft gebruikt (en zul je dus ook nooit weten of ze hem nog bezit); anderzijds is het zo onvriendelijk om een rood scherm te geven aan iemand anders als je dat had kunnen voorkomen... Ik had het waarschijnlijk ook zo gedaan.

Jan-Willem is ook nog steeds mijn mol.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...