jesperoooo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb een probleem, ik kwam voor het eerst op het 3de eiland, en opeens begon hij te schokken, dus ik de resolutie naar 720x480 zetten maar als ik dan opstart staat er dat die niet ondersteund wordt. GTA SA doet het wel, ik moet nu dus zonder beeld de instellingen veranderen. Als iemand even zou kunnen opschrijven hoe, dus 1e, 2de, 3de menukeuze, vervolgens de 5de optie.. Zoiets, ik hoor dus alleen als ik over een keuze/optie heenga, zoals start game, options enz. Alleen weet ik niet waar de resolutie zit. Ik weet dat het een raar probleem is, en alvast bedankt voor je hulp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Bedoel je soms ik moet schrijven: eerst enter enz. ?? Ik ga nu San Andreas opstarten dus ff wachten. EDIT: Hier komt het: Menu: 2e optie. Enter 3e optie. Enter 7e optie. Enter 6e optie. Enter. Dan met de pijltjes toetsten heen en weer gaan. Als het goed is heb ik je nu geholpen :rolleyes: Bewerkt: 18 juli 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesperoooo Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Op de een of andere manier lukt het niet, en kom ik meteen bij play game terecht, maar ik probeer het opnieuw. Bewerkt: 18 juli 2005 door jesperoooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Op de een of andere manier lukt het niet, en kom ik meteen bij play game terecht, maar ik probeer het opnieuw. Huh?. :huh: :huh: Ik heb het zeker goed. Misschien dat het aan je GTA zelf ligt. Je kan hem ook opnieuw installeren. Als je je Save Game wilt bewaren. Kopieër dan de map: "GTA San Andreas User Files". Als het dan niet lukt :unsure: weet ik het ook niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesperoooo Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ja, ik installeer hem opnieuw. Erg vaag allemaal, maar in ieder geval bedankt voor je hulp. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesperoooo Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb hem opnieuw geinstalleerd, maar hij doet het nog niet. Als ik opstart heb ik in het begin maar 2 opties, dat zouden er toch 3 moeten zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ik heb hem opnieuw geinstalleerd, maar hij doet het nog niet. Als ik opstart heb ik in het begin maar 2 opties, dat zouden er toch 3 moeten zijn? Ja.. heb je hem illegaal of legaal? Maar probeer gewoon mijn: Menu: 2e optie. Enter 3e optie. Enter 7e optie. Enter 6e optie. Enter. Dan met de pijltjes toetsten heen en weer gaan. Dat moet hem echt zijn :rolleyes: Heb het 2x nagedaan en kwam ook op de grootte van het beeldscherm. En je bent nieuw. Maar gebruik voortaan de knop. rechtsboven in je bericht. Bewerkt: 18 juli 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesperoooo Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Oke, het is gelukt door alles behalve de save game te verwijderen. Bedankt, en ik ga weer lekker verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.