Jump to content

USB stick formateren


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik heb een USB 3.0 16 GB Sony Click usb stick, ik slaag er maar niet om de naam te veranderen. De naam was standaard iets met Sony in, toen ik 'm formatteerde naar NTFS werd dit verwisselbare schijf(ook al had ik de volumenaam ingesteld op iets anders via het formateermenuutje van Windows). Ik kan dit helaas niet veranderen op de oldskool manier(naam wijzigen dus :puh: ), hoe kan het dan wel? Ik heb al een formatteerprogramma geprobeerd, maar ook dat faalt erin de naam te veranderen. Ohja, terug naar FAT32 en naam aanpassen werkt ook niet. :(

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

PS: Als er een Moderator zich geroepen voelt de grammar nazi uit te hangen: ik ben de dubbele t vergeten in m'n titel. :puh:

Edit: Probleem "opgelost". De PC heropstarten is voldoende om de naamswijziging te zien(dat terwijl m'n andere sticks hun naamswijziging meteen zichtbaar is..), een zeldzaam geval op internet kampte met exact hetzelfde probleem als mij. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...