Jump to content

uitvallen Gta V

Recommended Posts

Geplaatst:

probleempje..

tijdens het spelen valt gta uit en start het spel compleet opnieuw op met de melding dat er een fout is opgetreden tijdens het lezen van de schijf..dit gebeurt soms 1 of 2 keer tijdens het spelen maar soms is het ook een week goed..iemand die er ook last van heeft? speel trouwes op xbox.. hoor het graag.

groeten.

Geplaatst:

probleempje..

tijdens het spelen valt gta uit en start het spel compleet opnieuw op met de melding dat er een fout is opgetreden tijdens het lezen van de schijf..dit gebeurt soms 1 of 2 keer tijdens het spelen maar soms is het ook een week goed..iemand die er ook last van heeft? speel trouwes op xbox.. hoor het graag.

groeten.

Heb zelf geen xbox mijn vriend wel die xbox is ongebouwt en heeft zelfde probleem heb jij een ongebouwde>?

Geplaatst:

probleempje..

groeten.

Heb zelf geen xbox mijn vriend wel die xbox is ongebouwt en heeft zelfde probleem heb jij een ongebouwde>?

nee de mijne is niet omgebouwd..heb de 360 slim.. maar vreemde is dat de ene keer is er niks aan de hand en de volgende avond dat weer speel slaat ie wel 1 of 3 keer uit.ondanks dat het spel niet uit de xbox komt dus krassen kunnen er niet op zitten..
Geplaatst:

probleempje..

groeten.

nee de mijne is niet omgebouwd..heb de 360 slim.. maar vreemde is dat de ene keer is er niks aan de hand en de volgende avond dat weer speel slaat ie wel 1 of 3 keer uit.ondanks dat het spel niet uit de xbox komt dus krassen kunnen er niet op zitten..

Maar ook de DVD reader maakt geloof ik krasjes op een DVD. Staat je Xbox misschien op een tapijt of op een ander plek waar de Xbox heel warm kan worden?

Geplaatst:

Mag ik ook vragen hoe je Xbox staat? Ligt hij of staat hij rechtop? Want als hij rechtop staat en hij kan heen en weer wiebelen maakt je Xbox soms krasjes op je disc. Zo ben ik 2 games kwijtgeraakt.

Geplaatst:

Ik heb dit soms ook voor, maar niet vaak tijdens het spelen van GTA V. Als dit gebeurd is dit voor het opstarten van het spel, maar als ik de cd er uit haal en gewoon terug in steekt werkt het terug gewoon. Wel duurt het bij mij vaak meer dan 10 minuten om FIFA 13 op te starten, daarbij krijg ik die melding altijd en valt het spel soms uit tijdens het spelen, heel frustrerend. Bij andere spellen heb ik dit nooit, en op geen van mijn discs staan krassen. Het is mij ook een mysterie...

Geplaatst:

Mag ik ook vragen hoe je Xbox staat? Ligt hij of staat hij rechtop? Want als hij rechtop staat en hij kan heen en weer wiebelen maakt je Xbox soms krasjes op je disc. Zo ben ik 2 games kwijtgeraakt.

mijn xbox heb ik te liggen..had namelijk al gehoord van een ander dat xbox krasjes maakt..
Geplaatst:

probleempje..

groeten.

Maar ook de DVD reader maakt geloof ik krasjes op een DVD. Staat je Xbox misschien op een tapijt of op een ander plek waar de Xbox heel warm kan worden?

ik heb hem in een kastje te staan maar ik heb altijd het deurtje open zodat ie togh iets van ventilatie krijgt..
Geplaatst:

Heb je het alleen bij GTA5 of ook bij andere games? Bij mijn playstation wilt het nog wel eens helpen om hem van binnen schoon te maken.

Geplaatst:

Oke, good luck! Vergeet niet te kijken of alles nog goed vast zit. Met mn playstation moest ik altijd dat laserdingetje ff een tikkie geven en de fan ontstoffen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...