Jump to content

bounty


Psycho_soldierNL

Recommended Posts

kan iemand mij helpen

ik wil een bounty op iemand zetten maar vrienden proberen het ook op mij maar lester neemt niet op en ik zie ook niet als iemand een bounty krijgt of op iemand zet

hoe kan ik dat oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

In zijn vorige post gaf de topicstarter aan dat hij level 55 is, dus dat zal het probleem niet zijn BB. :)

Je kunt ook alleen Bounties zetten op spelers met level 10 of hoger. Weet je zeker dat er spelers zijn in de server die een hoger leven dan 10 hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

In zijn vorige post gaf de topicstarter aan dat hij level 55 is, dus dat zal het probleem niet zijn BB. smile3.gif

Je kunt ook alleen Bounties zetten op spelers met level 10 of hoger. Weet je zeker dat er spelers zijn in de server die een hoger leven dan 10 hebben?

jaa vrienden van mij zitten hierin van me crew waar ik in zit :O

dus tis echt weird :( en nog iemand uit me crew heeft er last van

maar vriendin van die crewlid heeft gezegd veel autos jatten totdat je bounty van een burger krijg maar doe ik al heel lang nu :puh:

haha maar krijg niks

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou even contact opnemen met Rockstar Support, want dit is toch wel erg vreemd.

jaa ik ga het even proberen via dat

nu hoop ik dat ik wel reactie van rockstar krijg dan

Bewerkt: door Big Boss
Berichten samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

nu hoop ik dat ik wel reactie van rockstar krijg dan

Helaas zijn er meerdere redenen waarom je 'Lester' niet kan contacteren: Geen eigen missies gehost ( Vrienden nodigen jou bijna altijd uit/ randoms) , Restart de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik host zelf vaak.ook missies maar het gaat om de bounty enzo weet jij er meer van?

het is gefixt moest naar lester toe rijden en met hem praten

Bewerkt: door Psycho_soldierNL
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...