Jump to content

Nieuw hier

LethalMaximus73

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi hoi, ik ben remco, en ben nieuw hier.

Weet niet al dit het deel van het forum is om je voor te stellen, maar bij deze haha.

Ik ben niet een echte fanatieke poster, maar mischien komt dat nog wel ;)

Games in de gta series die ik heb is gta IV met de 2 uitbreidingen en gta V.

sinds gta V is mijn vrouw er ook verslaaft aangeworden, voornamelijk aan de multiplayer daarom is dus mijn 2e personage voor haar. Dus mocht het zijn dat we ooit is online ontmoeten, via toevoeging, en je denkt, mmm raar hij speelt slechter, of mischien beter dan eerst haha dan speel je samen met mijn vrouw. Is ook wel te herkennen wand zij heeft een vrouwlijk personage.

Zal mij benieuwen hoe dit forum is, was laatst lid geworden van een amerikaans forum van gta, maar daar kreeg ik weg weinig reakties op posts of replies, zal mij benieuwen hoe het hier op dit nederlands forum gaat :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi hoi, ik ben remco, en ben nieuw hier.

Weet niet al dit het deel van het forum is om je voor te stellen, maar bij deze haha.

Ik ben niet een echte fanatieke poster, maar mischien komt dat nog wel ;)

Games in de gta series die ik heb is gta IV met de 2 uitbreidingen en gta V.

sinds gta V is mijn vrouw er ook verslaaft aangeworden, voornamelijk aan de multiplayer daarom is dus mijn 2e personage voor haar. Dus mocht het zijn dat we ooit is online ontmoeten, via toevoeging, en je denkt, mmm raar hij speelt slechter, of mischien beter dan eerst haha dan speel je samen met mijn vrouw. Is ook wel te herkennen wand zij heeft een vrouwlijk personage.

Zal mij benieuwen hoe dit forum is, was laatst lid geworden van een amerikaans forum van gta, maar daar kreeg ik weg weinig reakties op posts of replies, zal mij benieuwen hoe het hier op dit nederlands forum gaat :)

HOE HEB JE DAT VOOR ELKAAR GEKREGEN?!

Kan je dat ook bij mijn moeder voor elkaar krijgen? :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Beste Remco,

Van harte welkom op het forum. Voor nieuwe leden die zich willen voorstellen hebben we een apart topic in de Stamkroeg. Het GTA V-forum is uitsluitend bedoelt voor vragen en overige berichten omtrent GTA V.

Ik adviseer je om in het eerder genoemde topic jezelf opnieuw voor te stellen. Dit topic gaat in ieder geval op slot. smile3.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...