Typhoon Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Hallo mensen wat vinden jullie de 3 mooitste wil uitspraken, zet de uitspraak plus de film er achter. 1. Il be back (terminator 1) 2 Say hello to my little friend (scarface) 3 ik vind chukcy uitspraken en zijn lach zo mooi ( childplay reeks en de chucky films) wat vinden jullie, als je meer mooi heb mag je ook een top 5 ofzo doen Reageren
meetlat Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 1. i got lucky (mr. and mrs. smith 2. all heil brain (monty python: the life of brain) Maar kan ik niet vinden :'D Reageren
Slimm Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Als je iets verder keek kon je dit vinden Film Quotes Het is geen lijstje, maar je kan natuurlijk wel gewoon een top 3 maken. Reageren
iron eagle Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) alrighty than (ace aventura) holy fuckeroni(heb ik zelf bedagt volgens mij heb ik t van een film weet nie meer) oja en whyyyyyyyyyyyyy (kenan&kell Bewerkt: 21 september 2005 door gta-vincent Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 The Name Is Bond, James Bond (Ik hoef toch niet te zeggen wie dat zei ) Reageren
.Maze. Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 waarom gaan jullie niet gewoon verder bij de link van Slimm en laat dit topic rusten Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 1 Dukes Of Hazzard - 'YeeeHaaa!' (niet echt een uitspraak) 2 A-Team - 'I Love It When A Plan Comes Together' 3 Bleus Brothers - 'We're On A Mission From God' Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) 1. Bond, James Bond (James Bond) 2. Go ahead, make my day (Dirty Harry als ik het goed heb) 3. I'm gonna make him an ever he can't refuse (The Godfather) Er zijn natuurlijk nog veel meer goede uitspraken. I'll be back van The Terminator natuurlijk maar ik vind deze drie het coolst . waarom gaan jullie niet gewoon verder bij de link van Slimm en laat dit topic rusten Als je in dat forum verder gaat kan het weer gezien worden als topicbump. Het is toch juist mooi dat het Muziek en Film topic een beetje leven toont. Het is hier altijd zo stil, dat vind ik jammer . Bewerkt: 22 september 2005 door Jorge_F Reageren
Le MrG Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 uit de Film Speed dan hangt zon gozer onder zo'n bus want daar zit een bom onder en dan moet zo'n andere gozer precies nazeggen wat die ene onder die bus zegt toen zij die man onder Die bus Fuck Me, die gene met die telefoon wachte 2 tellen en zij doen ......Potverdorie Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 1.Say hello to my little friend : Scarface 2.Bond,James Bond : Pietje bell nee James Bond 3.I'll be back : Terminator Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.