PetervR Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 (bewerkt) Ik heb een superaanbieding gezien in combinatie met een playstation 3 in duitsland http://www.amazon.de/PlayStation-Konsole-DualShock-Wireless-Controller/dp/B00GXU1CQC/ref=sr_1_4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1387311099&sr=1-4&keywords=playstation+3 Mijn vraag is : als het spel en de playstation in het duits staan kan ik ze dan ook in het engels zetten? Bewerkt: 17 december 2013 door PetervR Reageren
Ignorance Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Ik heb een superaanbieding gezien in combinatie met een playstation 3 in duitsland http://www.amazon.de...s 3 slim 500 gb Mijn vraag is : als het spel en de playstation in het duits staan kan ik ze dan ook in het engels zetten? Voorzover de games gaan en mijn ervaring zijn de games is Duitsland altijd Duits vanwege dat Duitsers slecht engels spreken. Over de playstation de taal kan je aanpassen. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Het spel zal wel in het Engels te zetten ook... ik meen te weten dat alle GTA's slechts één versie bevatten als het op taal aankomt. Daarmee bedoel ik dat je altijd de keuze zult hebben tussen Frans, Engels, Duits, Spaans, en nog een vijfde taal geloof ik. Dacht ik toch... Reageren
Joriz Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Enkele 'probleem' is dat je verpakkingen en boekjes allemaal in het Duits zijn. Verder hoort Duitsland net zo als Nederland gewoon bij de Europese Unie en de Europese Economische Ruimte. Hierdoor zijn er geen enkele import of douanekosten. GTAV is verder enkel in het Engels ingesproken en je kan alle menu's gewoon op Engels zetten. Ik weet niet of er iets in de Duitse versie is gecensureerd. De Japanse versie zijn wel enkele scenes gecensureerd. Maar dat lijkt me bij het Duitse schijfje niet het geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.