Jump to content

Moet Rockstar zich meer richten op Singleplayer?


Dutchy3010

Singpleplayer  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet Rockstar zich meer richten op Singleplayer?

    • Ja, en minder op GTA Online.
      20
    • Ja, maar niet minder op GTA Online.
      30
    • Nee.
      2


Recommended Posts

Ik start deze discussie naar aanleiding van een discussie in Oceans Weekly News. Moet Rockstar zich meer richten op Singleplayer? Minder op GTA Online of dat hetzelfde laten?

Uiteraard begrijp ik dat Online gaming de toekomst is, maar Rockstar was altijd gefocust op Singleplayer en ik vind dat met GTA V een grote stap is gemaakt. Daar wordt mijns inziens de Singleplayer beschouwd als de basis, maar GTA Online als alles daarboven. Dat vind ik erg jammer, aangezien voor mij een grote charme van GTA altijd was dat Multiplayer niet zo belangrijk was. Dan had je de optie om Multiplayer te spelen (met SA-MP/MTA), maar werd je er niet min of meer door gedwongen. Voor mij haalt Online een groot deel van het plezier van GTA V weg. :(

Ik heb gestemd "ja, maar niet minder op GTA Online". De aandacht voor Online is wel goed, maar mijns inziens is de verhouding compleet zoek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Ignorance

    2

  • Ezra24rct3

    2

als ze de verhaallijn langer maken en nieuwe fucties toevoegen , dan zou ik tevreden zijn en gta5 weer in me ps3 willen stoppen.

Verder moetten ze idd niet gta online vergeten het lijkt alsof ze meer aandacht hebben geschonken aan Online dan aan de single player of ik zie het verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk ben ik niet zo'n online speler, ook bij andere games gebruik ik online nauwelijks.

Wat ik waardeerde bij bv Gran Tourismo 5, is dat er regelmatig nieuwe seizoen races bijkomen en ook weer weg gaan. Dit is een beetje tussen online en offline in.

Lijkt me leuk als er bv seizoen missies komen die je single player kan doen en dan wel bv een online klassement.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moesten meer missies had in 1 week al storymode uitgespeelt.

Ja, en dit is het leuke: Ze werken 5 jaar aan een game die iedereen binnen een week uit heeft :7

Ik had het spel al op de release date en heb het nog steeds niet uit. :$ Maar tot nu toe vind ik de lengte prima hoor. Het is wel goed te zien dat R* bij GTA V vooral gefocust heeft op interessante missies, tegenover de soms saaiere en meer-van-hetzelfde missies in GTA IV. Zo goed als elke missie heeft wel wat unieks in GTA V. Op deze manier is het uiteraard veel lastiger om een langere storyline te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hier al genoemd wordt. De missie's waren in mijn ogen veel te klein. Ze hebben ook nog uitstel gehad, en ook zelfs nog vijf jaar bezig kunnen zijn met een enorme getal missies. Maar nog steeds is het Storyline in mijn mening veel te klein, ze mochten wel wat meer werk in nieuwe missie's steken. Dat Rockstar Games een nieuwe stap in de Gamingwereld wilt zetten, dat maakt mij allemaal niet uit. Maar dan moet het niet gaan kosten voor de Singleplayer.

Ik vond zelf ook wel gewoon best jammer dat ik het spel in een weekje uitspeelde. Helemaal omdat ik hier de Special Edition had gekocht, en dan had gehoopt op een grotere game. Grand Theft Auto V is natuurlijk wel een enorme spel, met een groot aantal functies met bijvoorbeeld het duiken in wateren, het verkennen van nieuwe plaatsen. Het blijft wat kaal in mijn ogen, ik weet ook niet als het aan mij ligt maar ik zou liever gewoon meer Heists hebben gezien. Aangezien we nu een aantal Heists hebben gehad, en in de einde een enorme bedrag geld hebben. Wat is dan nog het nut van een Storyline? Ik vond de missies van GTA III, en San Andreas veel moeilijker, groter en ingewikkelder. Ik heb nog steeds niet GTA III en SA uitgespeeld, maar Grand Theft Auto V? Ja, dat moet ik dan weer de Storyline in een weekje uitspelen.. Gewoon zeer teleurstellend :{

Alhoewel, ze zijn bezig met nieuwe missies van Grand Theft Auto V die er vast nog in worden gezet. Ik denk dat ik daar maar gewoon op wacht, Grand Theft Auto: Online is ook wel een beetje verkloot aan de mensen die steeds zitten te trollen. Ik speel een spel voor mijn plezier, en niet omdat ik er enorm boos van wil worden. Ik denk dat ik dan maar eens GTA V 100% te gaan uitspelen, WikiGTA gaat me daar vast wel meehelpen. Grand Theft Auto: Online moet wel door blijven ontwikkeld worden. ''Trollen'' zouden harder aan moeten worden gepakt en het de prijzen van de Job's zouden eigenlijk weer hetzelfde moeten zijn. De Content Editor is bijvoorbeeld een van de dingen die ik graag zie worden doorontwikkeld. Ik denk dat dit dan ook wel een gedeelte is van GTA: Online die het spel draaiend houd, naast de Heists die (ooit nog) moeten komen.

Mijn stem is ook dan, Ja, maar niet minder op GTA Online.

Link to comment
Delen op andere websites

"Ja, en minder op GTA Online."

Online bij GTA games doet me niet veel aangezien het altijd al een pure single player game is geweest. Ik speel GTA voor de altijd epic story lines. Zonder online hadden ze ook veel meer tijd kunnen steken in de single player.

Het verhaal van GTA V is tof, maar wat aan de korte kant, en het verslaat naar mijn mening hierbij GTA SA absoluut niet. Ze hadden voor mij sowieso deeltje vijf niet nog is in Los Angeles laten afspelen. Doe dan liever Londen of een andere stad die nog niet gebruikt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moesten meer missies had in 1 week al storymode uitgespeelt.

Ja, en dit is het leuke: Ze werken 5 jaar aan een game die iedereen binnen een week uit heeft :7

Dat heb ik met elke game...

OT: Ik vond GTA IV eigenlijk perfect als het gaat om de verhouding tussen singleplayer en multiplayer. Er werd veel meer aandacht gegeven aan de SP dan aan de MP en dat vind ik gewoon veel beter. Zo is GTA begonnen en ik vind het teleurstellend dat ze dat nu met GTA V veranderd hebben. De multiplayer van IV werd bij mij enkel gebruikt om free mode te spelen op de luchthaven en daar wat stunts uitvoeren met gejatte wagens, dat deed ik dan ook met vrienden en dat vond ik echt leuk. Als ik nu bijvoorbeeld de multiplayer start van GTA V start ik altijd een privé-sessie op aangezien die jobs, heists of wat dan ook me helemaal geen moer kunnen schelen, dat hoort allemaal in de singleplayer te zitten.

Al bij al is GTA V geen slechte game, maar ik vind hem bijvoorbeeld niet beter dan GTA IV. Ze hebben teveel aandacht gegeven aan de MP en dat hoort niet bij een GTA. Mijn stem ging dan ook naar 'Ja, en minder op GTA Online'.

Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer is geld. Ik heb zelf liever een betere singleplayer en een betere multiplayer :puh: In eerste instantie speel ik GTA5 voor de SP, dus begin daar maar bij. Het is een prachtige game, maar het kan wat mijn part wat minder commercieel. Maar goed, mijn part zal dan weer minder geld opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoeveel missies GTA IV had, maar ik geloof iets van 100 missies. Dat alleen met 1 hoofdpersonage, terwijl GTA V 3 hoofdpersonages had, en ongeveer maar 70 missies. ( :muur:) Ik hoop bij de volgende GTA weer lekker iets van 100/150 missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf geen GTA V, dus wat er leuker of niet leuker is kan ik zelf moeilijk weten :puh: maar ik heb wel het idee dat de gewone GTA V flink ondergesneeuwd word door het hele GTA Online gebeuren.

Een beetje een rare verhouding zo, want GTA V heb je voor betaald, en GTA Online krijg je gratis terwijl dat laatste veel meer (denk ik?) gedaan word. Net zoiets als wanneer je een muis koopt en de computer krijg je er gratis bij ofzo :puh:

Aan de andere kant, GTA V is er en aan de single player kunnen ze dus niet meer aandacht besteden dan ze nu gedaan hebben. Het hele GTA Online gebeuren was (en is?) volgens mij nog steeds een soort van zandbak waar van alles uitgeprobeerd word. Dan kan er dus nog van alles uit de hoge hoed van Rockstar getoverd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...