jobator Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2013 Iemand met Xbox live die zin heeft in een "forum meeting" op 24 december rond de middag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ignorance Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2013 Helaas kan ik dan niet kan het niet Nu zondag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bricone Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2013 ik hou het hier in de gaten als ik thuis ben doe ik wel mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Nou, mensen lopen niet erg warm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 De Xbox kant hier is nog niet zo actief met meetings oid. De afgelopen meeting duurde ook 3 weken voordat de lijst met een fatsoenlijk aantal was gevuld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Ik heb zelf ook een Xbox, maar omdat haast niemand op dit forum (in ieder geval niemand die ik goed ken) eentje heeft voel ik helaas weinig voor een meeting. Als er zich wat meer aanmelden wil ik best wel meedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Daarom moeten we de xbox groep ook iets gaan vergroten hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wessa-Johnson Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Hier nog een aanmelding voor de XBOX groep jaaaaa we komen er wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Onder voorbehoud, ik heb nog geen idee wat de familie plannen worden van die dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larfje94 Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Das dinsdag toch? Kerstmiddag laten we maar zeggen. Dan ga ik gewoon werken. Maar zal proberen wat eerder te stoppen. Dan ben ik erbij. Uurtje of 1a2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2013 Ik heb rijles om 8 uur, dus ben wel wakker zal kijken denk wel dat ik kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Ik wil wel meedoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Copkiller_ Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Helaas. Ik mag dinsdag nog gewoon werken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Op dinsdagmiddag staat bij mij ook nog niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 Death Incorporated gaat sowieso op dinsdagavond online, en dat wordt een openbare sessie. Hou dus de Death Blog in de gaten voor de aankondiging en specificaties! Voor Death Inc. leden, aankondiging komt ook op de plek waar je 'm gewend bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.