MostWantedKid Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 Goedemorgen iedereen, Een tijdje geleden was ik Worldwide FM aan het luisteren toen het prachtige nummer 'Ghosts' van Mala voorbijkwam. Na een paar keer luisteren kwam ik tot de ontdekking dat er misschien wel een klein beetje L.A. Noire in dat liedje zit. Ook hoor je rond die tijd iemand iets roepen. Ik kan het niet helemaal plaatsen. Het lijkt op een ped uit GTA IV die iets roept, maar dat is misschien wel ver gezocht. Hieronder in de spoiler het nummer. Als je hem om 2:00 afspeelt hoor je om 2:06 iemand iets roepen en meteen daarna komt het ''LA Noire-stukje'' MWK. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Doet me op de 1 of andere manier ook wel een beetje denken aan Max Payne 3. Reageren
Dastard Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik betwijfel dat het een easter egg is, aangezien Mala geen banden heeft met Rockstar. Kan natuurlijk wel altijd zijn hé! Reageren
Nissan Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Het kan natuurlijk dat Mala samples heeft gekregen en er wat van mocht maken. Dit is natuurlijk allemaal speculatie. Ik kan wel horen wat je bedoeld. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Dit is een echt liedje, ik denk niet dat de zanger er dingen uit een video game in zet :o Reageren
Nissan Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Wat is dat nu weer voor waardeloze redenering. Er worden vaak genoeg samples van elders gebruikt voor hedendaagse liedjes, dat heeft niks te maken met of het een "echt" liedje is of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.