DontFuckWithMe Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Jullie kennen de missie N.O.E wel, maar van wat is dat de afkorting ? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 is er volgens mij geen :unsure: . Maar waarom wil je dat weten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Niet Op Eten.. weet ik veel :lol: Bewerkt: 18 juli 2005 door Friemel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Niet Op Eten..weet ik veel :lol: waarom post je iets als je het niet weet? <_< (niet op antwoorden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 weet ik veel, eigenlijk wel domme vraag! Stuur is een mailtje naar R* of Take 2, misschien helpen zij je verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 NOE betekent "Nape Of the Earth", maar waar dat dan weer precies foor staat weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DontFuckWithMe Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) mij interesseert het ook niet echt wat het betekent, maar ik stel de vrag hier omdat iemand anders op een anders forum dezelfde vraag stelde maar geen antwoord kreeg. bedankt voor het antwoord Bewerkt: 18 juli 2005 door DontFuckWithMe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 mogelijke vertalingen: Not Otherwise Enumerated - oftwel "nergens anders in te delen" ->dit wordt niet bedoeld Nape Of the Earth - term uit het amerikaanse leger. Hieronder een (engels) stukje van de betekenis en het doel van de term: As the door gunners sweep the ground and buildings, the choppers fly what they call “nape of the earth.” This low flying, following the ground, allows them to go faster. To better explain, try this, sweep a high arc in front of you and then a low arc way below that one. You cross much faster on the lower arc. vrij vertaald: als je 'Nape of the earth' vliegt dan vlieg je heel laag over de grond zodat het moeilijker is om geraakt te worden vanaf diezelfde grond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imouL Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Nouw dan klopt t wel want je moet laag bij de grond blijven om niet door de radar gezien te worden, en dus geen raketten op je af gestuurd krijgen. Waardoor je dus niet wordt geraakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.