Jump to content

Best bewerkbare wagens?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA V-liefhebbers,

weten jullie nog een aantal auto's die mooi te tunen zijn? Dan bedoel ik auto's waar je al eens een bumper kan vervangen, sideskirts plaatsen enzo, beetje zoals de Serrano. Die is heel gewoontjes als je hem steelt (/koopt?), maar als je hem gaat customizen wordt het echt al een coolere bak.

Iemand suggesties?

*Excuses als dit topic reeds bestaat..*

Geplaatst:

De Benefactor Dubsta vind ik heel goed te bewerken, net zoals de Sabre GT. Sommige auto's zijn niet echt super te pimpen, maar net genoeg om ze er toch mooi uit te laten zien. Ik kan nu uit mij hoofd niet zoveel auto's opnoemen, maar er zijn er genoeg die heel goed te bewerken zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

De Surano :puh:

Hier ongeveer helemaal opgetuned:

maxresdefault.jpg

Daarnaast is de Sultan de bekendste waarschijnlijk om op te tunen met zijn Sultan RS Spoiler/Sticker/Uitlaat en de bumper ofcourse

Bewerkt: door JaggysModz
Geplaatst:

Qua Sportwagens doet de Invetero Coquette het ook wel goed. Heeft nagenoeg elke optie in de lijst. Daarnaast zijn ook de Benefactor Schwartzer en Feltzer goede tuners. Veel opties en de mogelijkheid om ze onherkenbaar/extreem te maken (vooral de Feltzer) Standaardregel: Als het een Benefactor is, dan zit je goed qua tune-opties!

de rat loader kon je niet meer in je garage opslaan dacht ik...

Bewerkt: door ZeroJens
Geplaatst:

Of ze het best bewerkbaar zijn weet ik niet, daarvoor heb ik te weinig auto's bewerkt. Daarbij moet ik eerlijk zeggen dat ze ook ongetuned favoriet zijn bij me, maar ik vind de Ubermacht Sentinel XS en de Obey F9 Coupe echte plaatjes na n volledige make-over.

Geplaatst:
Beste GTA V-liefhebbers, weten jullie nog een aantal auto's die mooi te tunen zijn? Dan bedoel ik auto's waar je al eens een bumper kan vervangen, sideskirts plaatsen enzo, beetje zoals de Serrano. Die is heel gewoontjes als je hem steelt (/koopt?), maar als je hem gaat customizen wordt het echt al een coolere bak. Iemand suggesties? *Excuses als dit topic reeds bestaat..*

De khamelion. Ik weet niet of je de Collectors Edition hebt zo ja alleen dan kan je hem krijgen.

(P.s. Ook als je een glitch gebruikt maar die raad ik niet aan.)

Geplaatst:

Verscheidene Musclecars zoals de Sabre Turbo, de Phoenix, de Dominator, de Ruiner, de Vigero, de Hotknife etc.

Zoals boven al genoemd is: de Dubsta, de Landstalker, de oude Cavalcade. De Sandking SWB en XL.

En dan heb je nog de Schwartzer, Zion (XS), Sentinel, Schafter, Futo, Sultan, Asea. Elegy RH8, Penumbra, Prairi, Issi, Banshee, Manana, Tornado, Peyote. Felon, Intruder, Jackal, Primo, Surge, Tailgater, Beejay XL, Youga, en nog verscheidene motor's met veel exterior en performance upgrades..

Geplaatst:

De Bati 801 kan je ook vet maken als je van motors houdt?!?

Zekers, maar toch ook niet echt.

Deze kun je slechts van 'n andere nummerplaat en kleurtjes voorzien (2-kleurig), daarnaast kun je er nog andere banden/velgen ondergooien, maar dat is het eigenlijk wel.

Wordt die trouwens niet minder vet van hoor.

de rat loader kon je niet meer in je garage opslaan dacht ik...

Wil je niet laten schrikken, dacht dat ik vette bak kwijt was, gelukkig staat hij gewoon nog in de garage :puh::tu:

Maar de Karin Rebel kun je ook aardig aanpassen tot een vette off-road bak.

Bewerkt: door madviper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...