MostWantedKid Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 ''Inwoners uit Los Santos zijn erg trots op hun voertuigen. Ze brengen een groot deel van de dag door in hun auto. Neem niet alleen een chirurgische ingreep voor jezelf, upgrade ook je auto. Los Santos Customs garandeert reparaties van topkwaliteit en aanpassingen voor alle type auto's, motoren en trucks. Onderscheid jezelf van de rest, bij Los Santos Customs.'' - LSC LifeInvader Iedereen kent Los Santos Customs wel. Je komt er wel eens om je auto te repareren of om je auto helemaal te upgraden. Heb jij dat nou ook gedaan en je wilt met ons delen hoe mooi je bak geworden is? Post hier dan jouw foto van je auto. Dit topic richt zich op de auto, dus niet op mooie natuurfoto's. Daar hebben we dit topic voor. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 I broke the deadlock.. Hopsakee : Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 moet zeggen ben best wel blij met mijn sultan Reageren
Michael Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Dit is een van mijn favoriete auto's. De Sentinel Cabrio, als het goed is heb ik wat Engine upgrades erop gezet en aantal andere dingen. Ik heb met deze auto volgens mij wel heel San Andreas doorgereden. Ben wel zeer blij met mijn auto, ook omdat hij bijna niet te vinden is in GTA Online Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Eindelijk de Seminole gevonden in de storyline. Niet echt een auto die je geweldig kunt customizen, maar toch een van de mooiste auto's in GTA V. Bewerkt: 21 december 2013 door MostWantedKid Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Wagen van Franklin. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Toch wel mijn favoriete auto in GTA V: Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Vind mijn kleuren combinatie leuk gelukt zo: in de sneeuw (vind de viezigheid een leuk detail aan de foto geven.): Verder moet ik de foto's weer eens updaten van mijn garage.... Heb wel wat geinige bolides staan (waar overigens niet altijd leuke tunings opties bij zitten) Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 (bewerkt) Als eerste mijn favoriete auto van GTA V, de Stinger GT. Lijkt erg op de Ferrari 250 GTO, hele mooie klassieke auto. Hier mijn "Lamborghini Gallardo Superleggera". Zoals je ziet hou ik mijn auto's graag origineel. Zo blijven ze toch het mooist. Bewerkt: 27 december 2013 door PatrickBateman Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Zoals je ziet hou ik mijn auto's graag origineel. Zo blijven ze toch het mooist. Sommige moet je ook inderdaad standaard houden. Maar bijvoorbeeld een Feltzer die moet je gewoon tunen. Mijn Feltzer Deze is ook echt badass Trevor's jeep. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Net voor het eerst mee gereden: Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ik ben wel benieuwd hoeveel jullie gemiddeld aan upgrades uitgeven? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2013 In de singleplayer kun je natuurlijk alles tot het maximale upgraden omdat je daar de beschikking hebt tot miljoenen dollars en dan geef je ook per beurt rond de $50.000 uit. Ik denk wel dat het minder is, maar dit lijkt me een goede schatting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.