KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Jawel, ik heb dit gezien: Trouwens, welke auto is die van de foto hierboven? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Trevors standaard truck is helaas niet up te graden. Ojawel : Zal deze week eens proberen er wat meer te maken Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Trevors standaard truck is helaas niet up te graden. Hoe kom je daar nu weer bij? Dat ding is volledig tunebaar hoor. Motorkap, grill, bumpers, spatborden, rolkooi .... allemaal aan te passen. Reageren
salva-mea Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 @ SheldonCooper: Dat is de Canis Mesa van Merrywheater, die kan je meenemen als je de mercenaries overleeft. Ik heb hem online gezien, weet niet of hij ook in de SP voorkomt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Ik bedoelde eigenlijk die grote, die enigszins op de granger lijkt Reageren
salva-mea Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Trouwens, welke auto is die van de foto hierboven? Je bedoelt deze toch? Dat is de Canis Mesa van Merrywheater. Heeft naar mijn weten geen aparte naam ofzo. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ik bedoel die rode van de vorige pagina, die na de sultan kwam Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Das een Bravado Bison. Bewerkt: 8 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Das een Bravado Bison. Euhm, Ho nee Das een Vapid Sadler. De Bison ziet er heel anders uit hoor Reageren
GTA013 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Het is toch echt een Bravado Bison hoor. Kijk maar naar het logo op de auto. Bravado Vapid Bewerkt: 8 januari 2014 door GTA013 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Zucht Nee, nee, en nog eens nee... Ik wil dat je deze 2 pagina's eens goed bekijkt voordat je mij weer in de reden gaat vallen. http://gta.wikia.com/Bison_(vehicle) http://gta.wikia.com/Sadler Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ze lijken wel erg op elkaar, maar als ik goed kijk dan is het de Sadler! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.