Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ze lijken wel erg op elkaar, maar als ik goed kijk dan is het de Sadler! Dankje Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Echt niet. Bravado Bison. Kijk de koplampen en grille. Reageren
GTA013 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ga je toch in de rede vallen Is duidelijk de Bravado Bison gezien de grille koplampen en gezien de velgen. Nogmaals, je ziet duidelijk het Bravado-logo op onderstaande foto staan. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Klik. Het is inderdaad de Bison, maar het wordt wel erg off-topic. We kunnen ook dit topic gebruiken voor dat. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) De Bison: De auto van GreyFox-Smurf: De Sadler: Kijk nu eens goed naar de voorkant, heel goed! Je ziet dat het gewoon een Sadler is. >>> Door Phoenyxar: Dat was in de posts hiervoor ook al duidelijk, maar bedankt voor die onnodige bevestiging. En nu ontopic, de volgende die hier afwijkt krijgt een pak slaag!<<< @Phoenyxar Sorry hoor.... maar laat het, we gaan weer verder! On-Topic! Bewerkt: 8 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
iRico Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Open spoiler voor de foto's. Franklin had wat geld gespaard voor z'n nieuwe auto! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 p.s. ik had gewoon gelijk over de Sadler, lekker puh! Reageren
Michael Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Een auto waar ik zeer blij mee ben. Sentinel Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) Ik blijf van deze auto houden. Is van Trevor, staat in zijn garage. Bewerkt: 27 januari 2014 door GTAKevin023 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Mijn Sultan Schafter Sentinel Reageren
dmg Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Mijn Sultan. Mijn auto in online: Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Die Primo vind ik erg nice jongen, zijn dat de originele kleuren? Reageren
Michael Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Ik blijf van deze auto houden. Is van Trevor, staat in zijn garage. Dat vind ik zelf een van de mooiste auto's in GTA: Online. De upgrades (die je er zelf op hebt gezet) zijn geweldig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.