dmg Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 (bewerkt) Nee zijn niet de originelen kleuren.Mocht je het willen weten zijn deze kleuren. Primary Color: Metallic:Chocolate Brown met Pearlsant Color:Blush Silver Secondary Color: Metallic:Straw Brown Die Primo vind ik erg nice jongen, zijn dat de originele kleuren? Bewerkt: 30 januari 2014 door dmg Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Had vanmiddag weer de double car glitch. Geeft toch wel een leuk plaatje. Ook ben ik deze SUV, mede door dit topic, mooi gaan vinden, en die dus ook nog wat verfijnd. ^^ Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Geplaatst: 31 januari 2014 Ik blijf van deze auto houden. Is van Trevor, staat in zijn garage. Dat vind ik zelf een van de mooiste auto's in GTA: Online. De upgrades (die je er zelf op hebt gezet) zijn geweldig! Cool, thanks man! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Mijn nieuwe waggie. Ben er gek op <3 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Erg mooie kleur combinatie, ik had zelf alleen de velgen origineel gelaten Reageren
jobator Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Toen ik Mitch voor de eerste keer online ontmoette Gek genoeg hadden we allebei een Muscle car gekozen als eerste auto. Mijn wagen was de Gauntlet, pas sinds kort helaas niet meer in mijn bezit. Toen ik voor het eerst met grote spulletjes ging spelen. Mijn wagen was de rechter. Linker was van Mitch. En in het echte leven rij ik een busje, dus mocht er geen ontbreken in mijn Online garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.