Nyltje Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Ik wil deze scene weer eens bekijken, maar met beeld: http://www.youtube.com/watch?v=jZl3HxROQ-g Nils had hem al eens in de gangtalk van DWG geplaatst (http://www.gtaforum.nl/topic/78311-de-wilde-ganzen/page__st__25725#entry2013795), maar de video is verwijderd. Een titel van de scene vind ik ook goed! Nyltje! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Nou wordt ie mooi. Lieten ze mij dat filmpje niet rapporteren omdat alleen het vermaledijde Bassie Produkties B.V. dat mocht doen, wordt het filmpje weggehaald door een claim van Corbeau Music BV... Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Nee maar ff serieus. Ik wil echt die scene weer eens zien, want ik weet nog dat ik er heel erg om gelachen heb. En ik wil 'm toch nog een keertje kijken. Trouwens als iemand alleen al de film/aflevering weet ben ik al blij, dan kan ik zelf wel zoeken naar de scene. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Dat wordt erg lastig. Bassie en Adriaan zijn moeilijk te vinden op het internet, ze willen er graag nog aan verdienen en dan zou je eigenlijk de videoband of dvd moeten kopen. Ik kan je helaas niet verder helpen met de aflevering. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 B&A zijn inderdaad nogal autoritair wat betreft hun afleveringen op internet, dus de aflevering terugkijken wordt lastig. Wat je wel kunt doen, is Adriaan mailen met de vraag of hij je meer kan vertellen over de aflevering/film, en op welke video/dvd deze dan moet staan. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Via TV kan je Bassie en Adriaan gewoon zien, op telekids meen ik, begint vanaf half 12 tot 6 uur in de morgen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Die muziek alleen al... Geniaal Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Wat je wel kunt doen, is Adriaan mailen met de vraag of hij je meer kan vertellen over de aflevering/film, en op welke video/dvd deze dan moet staan. Ach ja heb het maar geprobeerd, haha! Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Weet je hoe de film/aflevering heet van het geluidsfragment? Dat is al genoeg. Reageren
NicolaB Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Weet je hoe de film/aflevering heet van het geluidsfragment? Dat is al genoeg. De Kroon en alle 6 de delen van Europa (de rest heb ik ook op dvd, maar niet geupload ). Maar goed veel heb je er niet aan denk ik, want je komt er toch niet aan zonder de link. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Ik heb hele DVD's op het internet gezet. Maar goed, die zijn alleen te bereiken per link. En die plaats ik hier niet, want dat is dan weer niet in 'huiselijke kring', zoals ze dat zo leuk op die videobanden en dvd's zetten. Weet je hoe de film/aflevering heet van het geluidsfragment? Dat is al genoeg. De Kroon en alle 6 de delen van Europa (de rest heb ik ook op dvd, maar niet geupload ). Maar goed veel heb je er niet aan denk ik, want je komt er toch niet aan zonder de link. Nee niet waar je de link van hebt, maar hoe de film heet waar die scene in zit. Bewerkt: 21 december 2013 door Nyltje Reageren
NicolaB Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Het is een scene uit Bassie & Adriaan en de geheim van de schatkaart. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Het is een scene uit Bassie & Adriaan en de geheim van de schatkaart. Deel 1? Reageren
NicolaB Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Ik dacht deel 1, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb nu beide delen even snel doorkeken en zag het niet. Maar goed, het is ook vrij lastig om in een film van 4 uur 48 seconden te filteren Bewerkt: 21 december 2013 door NicolaB Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=v9UQlD1yNoA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.