CesarAkaThijs Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Waar vind ik em??????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Waar vind ik em??????? walktrough....hoe vaak nog moeten wij het zeggen.....check de walktrough... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 In de walktrough : http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ud=type&name=10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 @Renne geef hem dan de goede link.... maar die heeft geen vaste plek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Waar vind ik em??????? gwn op de baan :rolleyes: , het is helemaal geen speciale auto hoor, ik snap niet waarom je wilt weten waar hij is <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Waar vind ik em??????? gwn op de baan :rolleyes: , het is helemaal geen speciale auto hoor, ik snap niet waarom je wilt weten waar hij is <_< 1. misschien vind hij het wel een speciale wagen. 2. misschien voor inport/export missies * is niet nodig volgens kraay* Bewerkt: 18 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 uhm volgens mij staan er geen locaties waar de landstalker staat, alleen een screenshot hoe hij eruit ziet en waar de mod-shops zitten... :unsure: ik heb de landstalker nog nooit ergens op een vaste plaats geparkeerd gezien maar hij rijdt vaak rond in doherty. Als je vanaf je garage in SF naar het zuiden rijdt over de grote weg (langs het vliegveld richting easter bay chemicals) dan moet je hem wel tegenkomen, zeker als je zelf ook in een jeep-achtige auto rijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 1. misschien vind hij het wel een speciale wagen.2. misschien voor inport/export missies je hoeft hem niet te exporten -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CesarAkaThijs Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 1. misschien vind hij het wel een speciale wagen.2. misschien voor inport/export missies je hoeft hem niet te exporten -_- neej, ik heb een hummer H2 op zijn plaats gezet, wilde ff kijken offie t deej, maar hij doet t Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.