Hendrikhenky Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Bij het huis met de vuurtoren (waar je ook een keer een side missie doet met zo'n psycho wijf die je later weer kunt nkn). Daar staat een oude verroeste trekker waar je ook daadwerkelijk op kunt rijden. Heb geen foto's of locatie Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Is al algemeen bekend dat je Booty Calls kan doen met die stranger en dat die Tractor er spawned is ook al bekend. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 (bewerkt) Bedoel je deze tractor/trekker? Bewerkt: 20 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Dit is geen Easter Egg, maar een Secret Vehicle. Daarnaast ook al gekend zoals hierboven aangegeven. Reageren
thebig Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Dit wist ik wel nog niet, leuk. Ik ga er vanavond eens een ritje mee gaan maken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Ik raad het je eigenlijk af, het ding rijdt enorm traag (niet overdreven) dus veel meer dan even de baan afrijden zal er niet inzitten. Hij is ook niet te tunen bij Los Santos Customs. Dus verdoe niet je tijd met 3km naar de dichtste LSC te rijden, het zijn 10 verspilde minuten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.