Jump to content

vallende ster?


bugsy

Recommended Posts

Hellow, ik reed zonet de mount chilliad op in het donker, en het was mistig. Aangekomen op de top hoorde ik om 3 uur snachts in een camper de telefoon rinkelen (helemaal boven aan de top) toen ik zeg maar naar de open plek keek zag ik ineens een rood rondje vliegen, maar het kon geen vliegtuig zijn, daardoor ging hij te snel. Even later kwam er ook een vliegtuig laag over gevlogen is dit een vallende ster, een ufo of toch een vliegtuig?

EDIT: niemand gelooft dat het nacht is vanwege het licht, waarhscnijnlijk komt dat omdat iets meer naar rechts de maan volop schijnt.

hier een screen(ik heb xbox versie, foto met mobiel gemaakt)

ufo.jpg

Bewerkt: door bugsy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bugsy

    19

  • Jowx

    13

  • eggie123

    3

  • Giorgo

    3

Top Posters In This Topic

Nou een ufo zal niet. Maar wat het dan moet zijn. :blink: Ik zou het bij god niet weten eerlijk gezegd. :blink:

En wat is dat rode ding ernaast? Ik kom eigenlijk niet zo gek vaak op Mount Chiliad.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geen ufo's in 'gta san andreas' dit is gewoon een licht bolletje dat af en toe in de lucht heen en weer gaat. Ik zie ze wel vaak als je even naar de lucht kijkt zie je soms een paars bolletje zweven met een rechte lijn.

Vallende sterren komen trouwens alleen s'nachts.

Dus geen ufo's ook geen alien in een schip en ook geen super-vogel.

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geen ufo's in 'gta san andreas' dit is gewoon een licht bolletje dat af en toe in de lucht heen en weer gaat. Ik zie ze wel vaak als je even naar de lucht kijkt zie je soms een paars bolletje zweven met een rechte lijn.

Vallende sterren komen trouwens alleen s'nachts.

Dus geen ufo's ook geen alien in een schip en ook geen super-vogel.

het was snachts drie uur zoals ik al zei

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geen ufo's in 'gta san andreas' dit is gewoon een licht bolletje dat af en toe in de lucht heen en weer gaat.

Vallende sterren komen trouwens alleen s'nachts.

hij zei toch dat hij het 3 uur 's nachts zag, alhoewel het plaatje wel een beetje licht is voor dat tijdstip...

hoorde ik om 3 uur snachts

greetz

jowx

Link to comment
Delen op andere websites

Het plaatje is idd veels te licht ja.

Logies dat ik denk dat het alleen s'nachts voor komt.

Overdag zie je ook wel eens van die bolletjes zweven, misschien dat het een vliegtuig moet voorstellen in de verte.

Maar het is geen easteregg.

Edit: Ik zou zeggen kijk nog eens wat vaker in de lucht en je zult meer van dat soort dingen tegen komen. Vooral in de desert.

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Het plaatje is idd veels te licht ja.

Logies dat ik denk dat het alleen s'nachts voor komt.

Overdag zie je ook wel eens van die bolletjes zweven, misschien dat het een vliegtuig moet voorstellen in de verte.

Maar het is geen easteregg.

ik had het in elke geval nog niet eerder gezien, maar wel een vliegtuig en die ging toch wel veel minder snel en die was wit ipv rood.

Link to comment
Delen op andere websites

Het plaatje is idd veels te licht ja.

Logies dat ik denk dat het alleen s'nachts voor komt.

Overdag zie je ook wel eens van die bolletjes zweven, misschien dat het een vliegtuig moet voorstellen in de verte.

Maar het is geen easteregg.

ik had het in elke geval nog niet eerder gezien, maar wel een vliegtuig en die ging toch wel veel minder snel en die was wit ipv rood.

vraagje:

waarom is het plaatje zo licht als het 3 uur 's nachts moet zijn :huh:

en gebruik de edit knop. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij zo licht is door mijn mobiel(waarmee ik de foto heb gemaakt) het was serieus 3 uur snachts geen bullshit.

als je met je mobiel een foto maakt hoort hij de kleur niet te veranderen van zwart naar (licht)blau <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij zo licht is door mijn mobiel(waarmee ik de foto heb gemaakt) het was serieus 3 uur snachts geen bullshit.

als je met je mobiel een foto maakt hoort hij de kleur niet te veranderen van zwart naar (licht)blau <_<

ik probeer er nog wel een te maken met de tijd er bij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...