flash_8209 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 dat je een telefoon hebt horen rinkelen vind ik wel vaag, dat ga ik ook s ff checken.. het 'zwevende bolletje' is inderdaad niets meer dan dat, een vliegend lichtpuntje dat de hele tijd knippert en vet snel gaat. Ik heb het wel eens achtervolgt met een shamal, het lichtpuntje maakt alleen grote cirkels in de lucht en dient verder nergens toe en btw was het 3 uur s'nachts in-game of real-time Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 over die telefoon: was je in die camper of stond je erbuiten toen je het hoorde? en waarom vind ik bijna dezelfde soort plaatjes over ''de vallende ster'' op andere fora? heb je het niet gewoon van een ander forum gekopieert of zelf gemaakt met photoshop. het lijkt me nogal sterk dat je een foto met tijd kunt maken als niemand hem ziet en jij opeens twee keer <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) over die telefoon:was je in die camper of stond je erbuiten toen je het hoorde? en waarom vind ik bijna dezelfde soort plaatjes over ''de vallende ster'' op andere fora? heb je het niet gewoon van een ander forum gekopieert of zelf gemaakt met photoshop. het lijkt me nogal sterk dat je een foto met tijd kunt maken als niemand hem ziet en jij opeens twee keer <_< niks photoshop, op dat andere forum heb ik hem ook gezet ik neem aan dat jij gtaforums bedoelt, en ik heb nog een keer gekeken maar dit keer zag ik hem niet.. ik stond buiten en 3 uur ingame Bewerkt: 18 juli 2005 door bugsy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) over die telefoon:was je in die camper of stond je erbuiten toen je het hoorde? en waarom vind ik bijna dezelfde soort plaatjes over ''de vallende ster'' op andere fora? heb je het niet gewoon van een ander forum gekopieert of zelf gemaakt met photoshop. het lijkt me nogal sterk dat je een foto met tijd kunt maken als niemand hem ziet en jij opeens twee keer <_< niks photoshop, op dat andere forum heb ik hem ook gezet ik neem aan dat jij gtaforums bedoelt, en ik heb nog een keer gekeken maar dit keer zag ik hem niet.. ik stond buiten en 3 uur ingame nee, bedoelde ik niet! was een beetje vage naam... <rotten tomatoes> en op die andere fora waren het andere plaatjes btw alleen die kleur van de tv was hetzelfde... <_< en het is dus niet het forum waar jij op gepost had dus klopt er iets niet hé <_< jowx Bewerkt: 18 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 over die telefoon:was je in die camper of stond je erbuiten toen je het hoorde? en waarom vind ik bijna dezelfde soort plaatjes over ''de vallende ster'' op andere fora? heb je het niet gewoon van een ander forum gekopieert of zelf gemaakt met photoshop. het lijkt me nogal sterk dat je een foto met tijd kunt maken als niemand hem ziet en jij opeens twee keer <_< niks photoshop, op dat andere forum heb ik hem ook gezet ik neem aan dat jij gtaforums bedoelt, en ik heb nog een keer gekeken maar dit keer zag ik hem niet.. ik stond buiten en 3 uur ingame nee, bedoelde ik niet! was een beetje vage naam... en op die andere fora waren het andere plaatjes btw oke, want deze is serieus door mij zelf gemaakt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 klinkt misschien een beetje gek maar: maak is een foto van je tv. dan kan ik kijken of de kleuren overeen komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) hij is men neef.. kheb zelf gezien dat ie op zen tel stond hijs zeker niet fake.. maar wat het wel kan zijn.... Bewerkt: 18 juli 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ik wil die foto van z'n tv zien, als hij het op die manier kan bewijzen dan geloof ik hem. anders niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ik wil die foto van z'n tv zien, als hij het op die manier kan bewijzen dan geloof ik hem. anders niet. voor de ongelovige thomas hier was ik aan het multiplayen op fullscreen, bij mijn andere foto was ik aan het singleplayen op 4:3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) ok... dat is Philips toch? google - check het 6e plaatje *check het 5e en 6e plaatje* op dat plaatje zie je ook zo iets met zo'n rood bolletje, maar die tv heeft dezelfde kleur als jouw eerste plaatje en een duidelijk ander merk. plaatje vergroten lukt me niet <_< greetz jowx Bewerkt: 18 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ok... dat is Philips toch? google - check het 6e plaatje *check het 5e en 6e plaatje* op dat plaatje zie je ook zo iets met zo'n rood bolletje, maar die tv heeft dezelfde kleur als jouw eerste plaatje en een duidelijk ander merk. plaatje vergroten lukt me niet <_< greetz jowx eindelijk van overtuigd dat het inderdaad mijn tv is? Het is een philips ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ok ik geloof je... ondanks de kleurverschillen lijken ze erg op elkaar... ontopic: dat geluid heb ik niet gehoord, ik heb 3 dagen (sa tijd -duh-) op die berg gestaan en heb niks gehoord. m'n geluid stond hard zat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Het is gewoon zijn tv andere mensen zullen ook wel dat bolletje al eens gezien hebben en hebben ook screen ervan genomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ok ik geloof je...ondanks de kleurverschillen lijken ze erg op elkaar... ontopic: dat geluid heb ik niet gehoord, ik heb 3 dagen (sa tijd -duh-) op die berg gestaan en heb niks gehoord. m'n geluid stond hard zat heb je dat bolletje gezien?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) ok ik geloof je...ondanks de kleurverschillen lijken ze erg op elkaar... ontopic: dat geluid heb ik niet gehoord, ik heb 3 dagen (sa tijd -duh-) op die berg gestaan en heb niks gehoord. m'n geluid stond hard zat heb je dat bolletje gezien?? nee, geen bolletje... maar wat ik ook niet snap: eerst zeg je: het is licht door jouw camera... dan komt het door de maan die fel schijnt... allebei lijken me vrij sterk, als bij mij de maan schijnt wordt het niet blau.. en als je camera kleuren verandert is er iets niet goed ------------------------------------------------------------------- @ chaos-power: het ging er mij om dat op zijn eerste foto, de tv precies dezelfde kleur had als al die tv's op andere fora... ------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 18 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.