eggie123 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 het is duidelijk dat de kleuren zow ligt uitvallen door de camera.. dat kun je duidelijk op de 2e screen zien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ok ik geloof je...ondanks de kleurverschillen lijken ze erg op elkaar... ontopic: dat geluid heb ik niet gehoord, ik heb 3 dagen (sa tijd -duh-) op die berg gestaan en heb niks gehoord. m'n geluid stond hard zat heb je dat bolletje gezien?? nee, geen bolletje... maar wat ik ook niet snap: eerst zeg je: het is licht door jouw camera... dan komt het door de maan die fel schijnt... allebei lijken me vrij sterk, als bij mij de maan schijnt wordt het niet blau.. en als je camera kleuren verandert is er iets niet goed ------------------------------------------------------------------- @ chaos-power: het ging er mij om dat op zijn eerste foto, de tv precies dezelfde kleur had als al die tv's op andere fora... ------------------------------------------------------------------- zoals ik al zeg: het is met een fotocamara gemaakt van een telefoon, en ik heb gezegd dat het MOGELIJK kan zijn dat het door de maan komt of door de telefoon. Ik denk trouwens door de maan, want die maan zat heel laag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb het nagekeken kheb ook foto van me tv met gsm gedaan dat ik in haunted house stond het word wel lichter maar nu ook niet zo licht als bij hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb het nagekeken kheb ook foto van me tv met gsm gedaan dat ik in haunted house stond het word wel lichter maar nu ook niet zo licht als bij hem. dat het lichter wordt begrijp ik wel, maar van zwart naar blau niet :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ik heb het nagekeken kheb ook foto van me tv met gsm gedaan dat ik in haunted house stond het word wel lichter maar nu ook niet zo licht als bij hem. dat het lichter wordt begrijp ik wel, maar van zwart naar blau niet :lol: jonge, neem nou maar van mij aan dat het 3 uur snachts was, jij gelooft echt niks he. @chaos-power: bij mij stond er ook nog een grote maan vlak bij de berg Bewerkt: 18 juli 2005 door bugsy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb het nagekeken kheb ook foto van me tv met gsm gedaan dat ik in haunted house stond het word wel lichter maar nu ook niet zo licht als bij hem. dat het lichter wordt begrijp ik wel, maar van zwart naar blau niet :lol: jonge, neem nou maar van mij aan dat het 3 uur snachts was, jij gelooft echt niks he. ik geloof het wel, maar ik vind het vaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik heb het nagekeken kheb ook foto van me tv met gsm gedaan dat ik in haunted house stond het word wel lichter maar nu ook niet zo licht als bij hem. dat het lichter wordt begrijp ik wel, maar van zwart naar blau niet :lol: jonge, neem nou maar van mij aan dat het 3 uur snachts was, jij gelooft echt niks he. ik geloof het wel, maar ik vind het vaag. maar dat bolletje is echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik geloof het wel je GSM maakt het al beetje lichter en door de maan krijg je een gewit oppervlak dus ik geloof het wel eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ik geloof het wel je GSM maakt het al beetje lichter en door de maan krijg je een gewit oppervlak dus ik geloof het wel eigenlijk. heb je je daar zo druk over gemaakt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 maar... het is en blijft een onverklaarbaar rood bolletje... raar en die telefoon? toeval? het was cker ingame geluid... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 maar... het is en blijft een onverklaarbaar rood bolletje... raar en die telefoon? toeval? het was cker ingame geluid... jep geluid was ingame.. ik deed het geluid eraf en het was weg, het geluid er weer op en het kwam terug :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) wat een gezeur of die foto nou van bugsy is of niet :blink: als hij niet van hem is maakt het nog niets uit, want dan heeft hij nog nieuws op dit forum <_< en was de telefoon die afging niet de telefoon van CJ? Bewerkt: 19 juli 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Jezus jongens......het is gewoon superman die ongesteld is..... :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Jezus jongens......het is gewoon superman die ongesteld is..... :o haha , zo wel geining zijn hoesnel chat je dat dat ding ging ???? 300 kmph 900 kmph ? als het iets van 900 kmph zo zijn, zo superman wel heel erg ongesteld zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugsy Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 en was de telefoon die afging niet de telefoon van CJ? lijkt me sterk, ik heb de storyline al afgewerkt, zit inmiddels op 79 % ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.