Jump to content

Avatar / Manipulation - Reindeer 3L1077

Recommended Posts

Geplaatst:

tJREiQK.png

Wat eerst gewoon een kerstmuts op een 3 plaatsen was, is uitgegroeid naar deze avatar, waar ik toch wel eventjes mee bezig geweest ben. In ieder geval, ik vind dat het resultaat er mag zijn. Wat vinden jullie ervan? :)

Geplaatst:

Dit is wel heel erg creatief, heb dit nog nooit echt eerder op het forum gezien. Je hebt het weer leuk gemaakt Eliott, ook de vacht en de neus komt er goed uit. De gewei is wat vreemd, misschien kan je eens kijken om de randjes wat scherper te krijgen. Het is gewoon uiteraard een zeer leuke Avatar voor de feestdagen, ik zie trouwens heel veel creativiteit in je werken. Blijf zo door, je inspireert me wel eens met dit soort werkjes, en daar hou ik wel van ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je commentaar, Extreem. :)

Ja, inderdaad, ben wel eventjes met die vacht bezig geweest. Met het gewei is het probleem niet dat het niet scherp is ofzo, maar ik heb er eigenlijk een schaduw aan proberen toevoegen, wat dus niet helemaal gelukt is. Morgen neem ik er misschien nog een kijkje naar nemen.

Bewerkt: door 3L1077
Geplaatst:

Tja, gewoon briljant. Er zijn meerdere leden die hun avatar omtoveren momenteel, maar deze is echt supergoed geslaagd. Het is nog steeds duidelijk dat jij het bent, maar met een paar subtiele aanpassingen , die heel goed bij elkaar passen, maak je er iets van wat meteen herkenbaar is als rendier.

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk dat jullie 'm zo leuk vinden! :D

Ben er uiteindelijk wel een tijdje mee bezig geweest, want eigenlijk is het toch maar een tijdelijke avatar. :puh:

Bewerkt: door 3L1077
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...