3L1077 Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Wat eerst gewoon een kerstmuts op een 3 plaatsen was, is uitgegroeid naar deze avatar, waar ik toch wel eventjes mee bezig geweest ben. In ieder geval, ik vind dat het resultaat er mag zijn. Wat vinden jullie ervan? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Nice! leuk dat je ook het vacht van het dier op je 3L1077 staat. Reageren
Michael Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Dit is wel heel erg creatief, heb dit nog nooit echt eerder op het forum gezien. Je hebt het weer leuk gemaakt Eliott, ook de vacht en de neus komt er goed uit. De gewei is wat vreemd, misschien kan je eens kijken om de randjes wat scherper te krijgen. Het is gewoon uiteraard een zeer leuke Avatar voor de feestdagen, ik zie trouwens heel veel creativiteit in je werken. Blijf zo door, je inspireert me wel eens met dit soort werkjes, en daar hou ik wel van Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2013 (bewerkt) Bedankt voor je commentaar, Extreem. Ja, inderdaad, ben wel eventjes met die vacht bezig geweest. Met het gewei is het probleem niet dat het niet scherp is ofzo, maar ik heb er eigenlijk een schaduw aan proberen toevoegen, wat dus niet helemaal gelukt is. Morgen neem ik er misschien nog een kijkje naar nemen. Bewerkt: 20 december 2013 door 3L1077 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Gewoon geniaal >>> Door Cabyon: En waar zijn die argumenten waarom je de sig zo ''geniaal'' vindt zoals beschreven in de regels?<<< Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Ik vind hem echt goed gemaakt, niet zo 'standard'. It's Elliot the red nose reindeer! ;D Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Tja, gewoon briljant. Er zijn meerdere leden die hun avatar omtoveren momenteel, maar deze is echt supergoed geslaagd. Het is nog steeds duidelijk dat jij het bent, maar met een paar subtiele aanpassingen , die heel goed bij elkaar passen, maak je er iets van wat meteen herkenbaar is als rendier. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Leuk dat jullie 'm zo leuk vinden! Ben er uiteindelijk wel een tijdje mee bezig geweest, want eigenlijk is het toch maar een tijdelijke avatar. Bewerkt: 21 december 2013 door 3L1077 Reageren
RMJ Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Vet idee! mis inderdaad nog schaduw! en een beetje lightning! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.