PrioX Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Top, bedankt voor je reactie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 (bewerkt) Stemronde 1 is gestart en ik wens alle deelnemers veel succes met het krijgen van stemmen. Ronde 2 begint morgen weer en ook daarbij wens ik jullie veel succes. Ik wil ook PrioX nog bedanken voor zijn hulp met de layout van het stemronde topic! Bewerkt: 9 januari 2014 door Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Vanavond eens even kijken of ik een mooie foto kan maken voor ronde 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Venzio, misschien leuk om de snapmatic's van ronde 1 te showen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Die kan je gewoon in het stemtopic vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Even een nieuwsgierig vraagje: hoe worden de stemmen behandeld? De 3 met de meeste stemmen gaan door? De 3 met de minste vallen af? Of op een andere manier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Even een nieuwsgierig vraagje: hoe worden de stemmen behandeld? De 3 met de meeste stemmen gaan door? De 3 met de minste vallen af? Of op een andere manier? Er zijn geen afvallers door het aantal stemmen. Het is alleen mogelijk om af te vallen d.m.v. 2 keer geen inzending te doen. De winnaar wordt gewoon degene met het meest aantal punten en dat aantal punten wordt verdeeld per ronde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2014 Wanneer verschijnt stemronde 2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2014 Op dit moment eventjes druk met persoonlijke zaken dus ik probeer het uiterlijk overmorgen te doen. Excuses voor de vertraging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Bedankt voor het melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Ik begin toch aardig nieuwsgierig te worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2014 Jammer dat het zo lang moet duren, Venzio. Persoonlijke problemen gaat natuurlijk voor, maar ik ben erg benieuwd naar de inzendingen van deze ronde en de onderwerpen van de aankomende rondes. Graag hoor ik (en vast alle andere deelnemers) wanneer je weer beschikbaar bent voor het vervolgen vandeze contest. Groet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2014 hmmm ik blijf dit in de gaten houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 (bewerkt) Nu wordt ik wel heel erg nieuwsgierig! Bewerkt: 2 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Venzio heeft aangegeven dat hij door bepaalde redenen even niet verder kan met deze contest. Dus wacht rustig af, hij is het echt niet vergeten hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.