PrioX Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 We zijn inmiddels drie maanden verder en ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar de volgende rondes. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ik eigenlijk ook, het was eigenlijk een zeer mooie contest qua opzet, dus het zou mooi zijn mocht dit kunnen voortgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Ik stuur vandaag of morgen even een berichtje naar alle deelnemers en kijk wie er nog wilt deelnemen. Ik wil al wel iedereen bedanken dat jullie toch nog zin hebben om mee te doen en heb daarom waarschijnlijk nog wel (dankzij Joriz) een klein prijsje voor de winnaar beschikbaar, als goedmakertje zeg maar. Jullie horen snel van mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2014 Is het ook mogelijk om, op de een of andere manier, een plek in te nemen van iemand die niet meer wil deelnemen? Deze contest lijkt me echt super vet aangezien ik veel op pad ben met Snapmatic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Tof dat we weer los gaan. Heb er zin in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Tof dat we weer los gaan. Heb er zin in! Ik ben blij dat een groot deel van de deelnemers nog zo enthousiast reageert! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 (bewerkt) Edit, verkeerde topic :$ Bewerkt: 27 mei 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Leuk dat het inderdaad weer terug is! Helaas is het een tijdje afwezig geweest, maar ik hoop dat er nog een aantal mensen zijn die meedoen! In ieder geval heel mooi om te zien dat de contest weer terug is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Ik ga deze keer ook maar eens meedoen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Hopelijk kan ik de contest ook mee afronden. Ik ga namelijk op 4 juli één maand op vakantie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2014 Tot wanneer kunnen de deelnemers hun inzending voor ronde 2 inzenden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 30 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2014 Tot wanneer kunnen de deelnemers hun inzending voor ronde 2 inzenden? We gaan weer beginnen! Ronde 2 moet helaas opnieuw gedaan worden: Het onderwerp blijft: Stadsleven. Deadline Ik geef jullie anderhalve week om je inzending in te zenden, dus op woensdag 4 juni 23:59, 2014! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Wanneer komt de tweede stemronde online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Wanneer komt de tweede stemronde online? Komt dit weekend online, stond al in de planning maar vergeten te melden. Ik had een drukke week en wist dus al van te voren dat het niet doordeweeks online zou komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Hoe staat het er nu voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.