Mr.eminem Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 Ik heb een savegame van Joriz gedownload, namelijk die waarin alle packages al gevonden zijn :rolleyes: . Je hoort dus allerlei extra wapens te hebben en extra voertuigen! Maar nou is mijn vraag: wáár liggen al die extra's :blink: ? Als je zelf al die packages 1 voor 1 ophaalt krijg je een bericht van: "Body armor delivered to ocean beach hotel!". Bij die extra wapens en voertuigen (zoals een hunter, apache) krijg je dat waarschijnlijk ook maar nu niet! Wie heeft een lijst of iets dergelijks waarop alles staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 dit moet je bij gta vc help posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 Maar als je zo'n saveghame hebt staan daarin dan nog niet alle 100 hidden packagwes opgehaald en als ze dat dus zijn dan zijn alle extra spullen gewoon bij jouw gekochte huizen ergens verstopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.eminem Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2004 okey thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 een vraag wat hier wel een beetje op aan sluit, waarom noemen ze de apache ineens hunter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Omdat hij in VC 'Hunter' heet. Ze mogen niet de originele naam doen omdat het dan reclame is. Je hebt wel een mod met die namen. Maar we hadden het over Packages.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 jah back to topic, ik snap eigenlijk niet zo waarom iedereen met mods voor die packages speelt, waarom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.