JanBakker Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 hey ik heb denk ik een nieuwe glitch gevonden in nort holland onder de Union drive west. Bij het angles of death clubhuis staat een gastank van xero gas, in het gebouw ernaast zijn ramen. als j door deze ramen kijk zie je een subway-station en daarboven een sort park. is dit al bekent of heb ik iets nieuws gevonden? gr Jan Bakker Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Ehm.. ik weet niet helemaal wat jij bedoelt? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Ik begrijp ook niet helemaal wat dan de glitch inhoudt? Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Je bedoelt misschien dat je dus een 'interieur' te zien kreeg dat onmogelijk het interieur kon zijn van dat gebouw? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Heb je misschien een foto als 'bewijs'? Dat lost al veel vragen op. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Het kan ook iets van een poster zijn die op het raam is geplakt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Hij bedoelt volgens mij dat de ramen van het gebouw see-through zijn, en dus hij in de "wereld" onder de objecten kan kijken, en dus het metrostation in de diepte kan zien liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.