Jump to content

raar


Herzensburger

Recommended Posts

Dat was een ''Crate''. Als het goed is krijg je nu wel vaker van die Crates door de map. Wanneer je die op de map ziet zal je inderdaad bij de plek een flare zien, als je vervolgens een groene kist kapot knalt zal je een aantal RP en wat Ammo krijgen. Deze weekeind krijg je een verdubbele aantal RP.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist eentje (groen vlak) waar helemaal niets in gebeurde :? Mijn halve auto aan gort gereden om daar als eerste te zijn... maar helemaal Niks, Naks, Niente, Nada, Noppes...

Wel precies in het midden een parachute missie... maar die is er volgens mij altijd al...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een crate (krat) zoals hierboven al is genoemd. Dit is een soort missie van Ron/Trevor, in iedere server wordt er om de zoveel tijd een krat gedropt. De flare laat de landingsplaats zien van het krat, soms kan het lange tijd duren voordat het krat pas gedropt wordt. Om de zoveel tijd komt er ook een berichtje te staan wanneer het krat wordt gedropt.

Link to comment
Delen op andere websites

@Bassieboy35 is bij mij bekend en vanmiddag had ik ook zo'n crate, 4000,- kudos en nog wat maar ik kon het bericht niet zo 1,2,3, goed lezen aangezien er gelijk jacht op mij gemaakt werd.

Maar in dit groene vlak gebeurde er helemaal niets....ik heb wel 5 min. staan wachten... of iemand was mij voor...kan natuurlijk ook. Maar dan verdwijnt dat groene vlak toch weer?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het special weekend is zijn r ook meer crate drops. Meestal zijn het groene. Maar er zijn meer kleuren. Geel bijv.

Er komt eerst crate drop inbound te staan. Dan moet je snel op je kaart kijken. Zoek een groen of geel rondje op de map. Vlak daarna staat er crate has ben dropped. Dan is die dus geland. Degene die m als eerste heeft wint de inhoud. Je moet de crate wel kapot schieten. Soms ben je gwoon te laat en heb je dus pech:)

Bewerkt: door wrecklezzdj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...