Jump to content

[V] GTAForum BAWSAQ Contest | Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zo, ik heb flink geinvesteerd. Nu maar achterover hangen en mijn kapitaal zien groeien.

monopoly-man.jpg

Bewerkt: door Bierbuikje

Ik vind het persoonlijk wel een heel gedoe om van alles een printscreen te moeten nemen hoor.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

De munteenheden zijn achterwege gelaten, enkel in het voorbeeld in het Hoofdtopic is de euro vermeld. Je moet letten op de echte koersen, één keer per dag worden de koersen gemeld. Dit is meer een reminder voor de deelnemers en een klein beetje te peilen hoe aandelen over het algemeen lopen. Als je een aandeel wil kopen op een bepaald moment maak je een foto van de bedrijfspagina op de site en geef je aan hoeveel aandelen je van dit bedrijf wil kopen. Je stuurt dit op via PB en wordt vervolgens in het topic vermeld dat je een aankoop hebt gedaan. ;)

Geplaatst:

De munteenheden zijn achterwege gelaten, enkel in het voorbeeld in het Hoofdtopic is de euro vermeld. Je moet letten op de echte koersen, één keer per dag worden de koersen gemeld. Dit is meer een reminder voor de deelnemers en een klein beetje te peilen hoe aandelen over het algemeen lopen. Als je een aandeel wil kopen op een bepaald moment maak je een foto van de bedrijfspagina op de site en geef je aan hoeveel aandelen je van dit bedrijf wil kopen. Je stuurt dit op via PB en wordt vervolgens in het topic vermeld dat je een aankoop hebt gedaan. knipoog.gif

Dus we hebben 500 dollar?

Geplaatst:

Zo kan je het inderdaad zeggen. Maar om misverstanden te voorkomen en het iets overzichtelijk te maken kan je gewoon met getalletjes te werken zonder daar '$' voor te zetten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

- Alle aandelen worden op de laatste dag sowieso verkocht, je moet dus zelf inschatten als nog bepaalde aandelen wilt kopen.

Hoe moeten we dat doen als we niet weten wanneer de contest eindigt?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Net buiten het podium. :cry:

Maar mijn complimenten aan Bassieboy35 en Asphyxiated voor de organisatie van deze contest! :tu:

Bedankt voor het organiseren. Het was een leuk idee. Ik snapde er alleen weinig van. Want ik weet weinig van aandelen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...