Bierbuikje Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Kan ik de aandelen die ik wil kopen hier posten of moet ik ze naar jullie pm'en? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Graag via een PB naar mij, in ieder geval voor de eerste twee weken. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Zo, ik heb flink geinvesteerd. Nu maar achterover hangen en mijn kapitaal zien groeien. Bewerkt: 8 januari 2014 door Bierbuikje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 (bewerkt) Ik vind het persoonlijk wel een heel gedoe om van alles een printscreen te moeten nemen hoor. Bewerkt: 9 januari 2014 door MegaPilot Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 De munteenheden zijn achterwege gelaten, enkel in het voorbeeld in het Hoofdtopic is de euro vermeld. Je moet letten op de echte koersen, één keer per dag worden de koersen gemeld. Dit is meer een reminder voor de deelnemers en een klein beetje te peilen hoe aandelen over het algemeen lopen. Als je een aandeel wil kopen op een bepaald moment maak je een foto van de bedrijfspagina op de site en geef je aan hoeveel aandelen je van dit bedrijf wil kopen. Je stuurt dit op via PB en wordt vervolgens in het topic vermeld dat je een aankoop hebt gedaan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 De munteenheden zijn achterwege gelaten, enkel in het voorbeeld in het Hoofdtopic is de euro vermeld. Je moet letten op de echte koersen, één keer per dag worden de koersen gemeld. Dit is meer een reminder voor de deelnemers en een klein beetje te peilen hoe aandelen over het algemeen lopen. Als je een aandeel wil kopen op een bepaald moment maak je een foto van de bedrijfspagina op de site en geef je aan hoeveel aandelen je van dit bedrijf wil kopen. Je stuurt dit op via PB en wordt vervolgens in het topic vermeld dat je een aankoop hebt gedaan. Dus we hebben 500 dollar? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Zo kan je het inderdaad zeggen. Maar om misverstanden te voorkomen en het iets overzichtelijk te maken kan je gewoon met getalletjes te werken zonder daar '$' voor te zetten. Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Zo... Dit is goed voor m'n economie! xD Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Er begint wat schot in te komen, mijn kapitaal is al met 3 euro vergroot. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 - Alle aandelen worden op de laatste dag sowieso verkocht, je moet dus zelf inschatten als nog bepaalde aandelen wilt kopen. Hoe moeten we dat doen als we niet weten wanneer de contest eindigt? Reageren
Michael Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Actuele Contests tabel in GTAForum Contest. Verwacht februari 2014 Bewerkt: 26 januari 2014 door Asphyxiated Reageren
Michael Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 De uitslag is bekend! Je kan hier de mensen felliciteren die hebben gewonnen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Net buiten het podium. Maar mijn complimenten aan Bassieboy35 en Asphyxiated voor de organisatie van deze contest! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Bedankt voor het organiseren. Het was een leuk idee. Ik snapde er alleen weinig van. Want ik weet weinig van aandelen. Bewerkt: 14 februari 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.