Jump to content

Vreemde ervaringen in GTA online?

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag iets vreemd meegemaakt in de invite only lobby waarbij ik mij afvroeg of iemand anders dit ook weleens heeft meegemaakt.

Op het moment dat ik in East Los Santos aan het freewheelen was met doel om een Buccaneer te pakken kwam er een persoon op een Western Daemon mij tegemoet.

Dit viel meteen op aangezien je deze motors bijna niet ziet rijden en als je ziet rijden dan zie je ze ergens hoog op de kaart. Het vreemdste is echter dat er een snuiter op zat helemaal in het beige gekleed en er als een haas vandoor ging op het moment dat ik vaart mindere om hem eens goed te bekijken. Ik er achteraan maar kreeg hem niet te pakken en ben hem op een gegeven moment in de buurt van de pier kwijtgeraakt. Het was net of deze snuiter doorhad dat ik zijn motor wilde afpakken terwijl er in eerste instantie daar helemaal geen aanleiding voor was. Dit aangezien ik hem tegemoet reed.

Tevens was ik - als het goed was - zonder andere spelers in deze invite only lobby.

Hem en de motor ook niet meer gezien. Ben ik GTA ziek aan het worden en zie ik ze vliegen.. of wat?

Wie heeft er ook weleens zoiets meegemaakt?

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• UberBug

6

• hoihoii

6

• R3ne

3

• wrecklezzdj

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wel zoiets gehad met een travestiet die wegreed op een Western Bagger, heb toen direct die motor van die gast afgepakt :)

Fototje:

0_0.jpg

Bewerkt: door JaggysModz
Geplaatst:

Had je toen ook het idee/ gevoel dat dit een andere speler moet zijn geweest maar dit helemaal niet kan aangezien - in mijn geval dan - je in een invite only lobby aan het spelen was? Deze gast reed namelijk zo hard weg en wist alles te ontwijken om uiteindelijk te ontkomen.

Geplaatst:

Had je toen ook het idee/ gevoel dat dit een andere speler moet zijn geweest maar dit helemaal niet kan aangezien - in mijn geval dan - je in een invite only lobby aan het spelen was? Deze gast reed namelijk zo hard weg en wist alles te ontwijken om uiteindelijk te ontkomen.

Mugger mischien?
Geplaatst:

Een mugger valt je juist aan en wordt door een andere speler geactiveerd en op je afgestuurd. Deze ging er juist vandoor en ik was alleen in deze lobby.

Geplaatst:

Misschien was het een joyrider. De meeste auto's die je bijv voor simeon moet halen hebben er zo iemand in zitten. Deze zijn indd niet makkelijk te pakken. Aangezien het een zeldzame motor was, zou dit best kunnen.

Geplaatst:
Misschien was het een joyrider. De meeste auto's die je bijv voor simeon moet halen hebben er zo iemand in zitten. Deze zijn indd niet makkelijk te pakken. Aangezien het een zeldzame motor was, zou dit best kunnen.

Zit een logica in!

Geplaatst:

Ik heb vandaag ontdekt dat er zwarte strepen op mijn hoofd staan in gta omdat ik een apen masker opdeed en toen werd ik kaal en zag ik het. Maar ik kan het niet weg halen ik ben nasr de kapper en tatoo shop geweest maar weet niet hoe je het weg kan halen. Als iemand het weet help me dan alstjeblieft

Geplaatst:

Ik heb vandaag ontdekt dat er zwarte strepen op mijn hoofd staan in gta omdat ik een apen masker opdeed en toen werd ik kaal en zag ik het. Maar ik kan het niet weg halen ik ben nasr de kapper en tatoo shop geweest maar weet niet hoe je het weg kan halen. Als iemand het weet help me dan alstjeblieft

Haha dat heb ik ook? Had ook een masker op. Helaas zat ik bij een "hacker" in de server. Ik ging dood en hop stuk of 7 strepen op me hoofd. Of platte dreadlocks :) ik heb nog niet geprobeerd naar de kapper te gaan om het te veranderen. Zou wel jammer zij als dit niet kan. .

Geplaatst: (bewerkt)

Ja haha dat had ik ook ja maar je kan het ook niet weg halen ik zal nog wel kijken of je het nog weg kan halen maar zover k weet niet maar in ieder geval niet bij de kapper of tatoo shop want k dacht miss is het een tatoo maar dat was niet zo maar als k een oplossing heb zal ik het wel zeggen :-)

Bewerkt: door hoihoii
Geplaatst:

Dat kapsel heb ik dus ook. Ik heb zo’n sneewpopmasker op mijn hoofd en als ik dat eraf haal, blijven deze ‘haren' over.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...