Jump to content

Vreemde ervaringen in GTA online?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij is dat ook het geval, wanneer je weer een ander kapsel erop zet is het vaak weer onzichtbaar. Hangt wel af van de haarlengte en de dikte van het haar.

• 4 weken later...
  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• UberBug

6

• hoihoii

6

• R3ne

3

• wrecklezzdj

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hallo mensen ik kan sinds gisteren niet meer op mensen richten op politie niet maar ook niet op spelers en niet uit de auto weet iemand hoe dit kan

Geplaatst:

Als je passive mode aan hebt staan kan je gewoon vanuit je auto 't vuur openen op je medespelers...

Geplaatst:

Ik gister met men character Pïswassertjes aan het drinken in men appartementje, dus ik liep helemaal belabberd naar buiten...

Drink ik er nog een paar, val ik face-first op de stoep en spawn ik voor een ziekenhuis :7

Geplaatst:

Ik heb ook die rare cornrow glitch dat ze op je hoofd blijven zitten.

Ik word de laatste tijd veel lastig gevallen door een maniak in een zwarte Sentinel XS.

DIt is een NPC en rijdt lomp hard, soms over me heen, soms tegen mijn auto en soms tegen een boom.

Meerdere mensen komen hem tegen online, vaak als je net een sessie joined, weer naar freemode gaat na een missie of als je je appartement verlaat.

Geplaatst: (bewerkt)

@ Da Phoenix, die kom je idd redelijk vaak tegen. De laatste keer had ik net mijn auto in LSC gefixt en geüpgraded toen zo'n malloot mij zonder pardon van achteren aanreed. Figuur ook net zolang achterna gezeten totdat ik 'm te pakken had. Hij had iets van $29,- bij zich zodat hij toch nog iets van de schade (ca. $300,-) heeft terug betaald.

Maar schijnbaar zitten deze NPC figuren niet alleen in een zwarte Sentinel XS, maar kan je ze ook in/op een ander voertuig zoals een motor tegenkomen.

Bewerkt: door sssjakie
Geplaatst:

Ik heb sinds kort steeds vaker problemen met het verbinding maken met rockstar servers. Ook verdwijnen er regelmatig auto's en helicopters voor me neus....normaal valt t best mee...alleen de laatste tijd is t steeds erger. bij jullie ook?

Geplaatst:

moet zeggen dat het wel vloeiend gaat, heb alleen nog weleens last dat de servers blijven hangen zodra de missie start..waardoor ik me xbox weer aan en uit moet zetten,,maar voor de rest valt het wel mee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...