Bassieboy35 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Bij mij is dat ook het geval, wanneer je weer een ander kapsel erop zet is het vaak weer onzichtbaar. Hangt wel af van de haarlengte en de dikte van het haar. Reageren
hoihoii Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Hallo mensen ik kan sinds gisteren niet meer op mensen richten op politie niet maar ook niet op spelers en niet uit de auto weet iemand hoe dit kan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Kan het zijn dat je in passive mode zit? Dan kan je geen geweld gebruiken namelijk. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Dat wordt toch automatisch opgeheven zodra je je wapen trekt? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Nee, jem oet het uitzetten Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Als je passive mode aan hebt staan kan je gewoon vanuit je auto 't vuur openen op je medespelers... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Niet richten of niet schieten? Als je wel kan schieten heb je waarschijnlijk Free-Aim aanstaan. Reageren
hoihoii Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Ja ik had geen passive mode aan staan het lag aan free-aim thanks voor reageren :-) Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Ik gister met men character Pïswassertjes aan het drinken in men appartementje, dus ik liep helemaal belabberd naar buiten... Drink ik er nog een paar, val ik face-first op de stoep en spawn ik voor een ziekenhuis Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Ik heb ook die rare cornrow glitch dat ze op je hoofd blijven zitten. Ik word de laatste tijd veel lastig gevallen door een maniak in een zwarte Sentinel XS. DIt is een NPC en rijdt lomp hard, soms over me heen, soms tegen mijn auto en soms tegen een boom. Meerdere mensen komen hem tegen online, vaak als je net een sessie joined, weer naar freemode gaat na een missie of als je je appartement verlaat. Reageren
UberBug Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 (bewerkt) @ Da Phoenix, die kom je idd redelijk vaak tegen. De laatste keer had ik net mijn auto in LSC gefixt en geüpgraded toen zo'n malloot mij zonder pardon van achteren aanreed. Figuur ook net zolang achterna gezeten totdat ik 'm te pakken had. Hij had iets van $29,- bij zich zodat hij toch nog iets van de schade (ca. $300,-) heeft terug betaald. Maar schijnbaar zitten deze NPC figuren niet alleen in een zwarte Sentinel XS, maar kan je ze ook in/op een ander voertuig zoals een motor tegenkomen. Bewerkt: 22 januari 2014 door sssjakie Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Idd. Zelfs als je net het ziekenhuis verlaat @&%#$ !!! Reageren
Nitivity Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Ik heb sinds kort steeds vaker problemen met het verbinding maken met rockstar servers. Ook verdwijnen er regelmatig auto's en helicopters voor me neus....normaal valt t best mee...alleen de laatste tijd is t steeds erger. bij jullie ook? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Hier loopt het allemaal vloeiend om eerlijk te zijn Reageren
R3ne Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 moet zeggen dat het wel vloeiend gaat, heb alleen nog weleens last dat de servers blijven hangen zodra de missie start..waardoor ik me xbox weer aan en uit moet zetten,,maar voor de rest valt het wel mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.