Nitivity Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 maandag maar ff me isp opbellen! pff.. Reageren
UberBug Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Iemand al een oplossing voor die zwarte strepen op je hoofd? (buiten een ander kapsel en/of hoofddeksel) Reageren
R3ne Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 gister 1 ster politie, op een gegeven moment rij ik een oprit op en zomaar uit het niets word ik geramd door een zwarte auto geen politieautom,stappen 2 man uit maaien me dood :/ @ vage ervaring Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 gister 1 ster politie, op een gegeven moment rij ik een oprit op en zomaar uit het niets word ik geramd door een zwarte auto geen politieautom,stappen 2 man uit maaien me dood :/ @ vage ervaring misschien ben je tijdens het vluchten tegen hun auto gereden. Heel soms komen die mensen boos achter je aan, en als ze een wapen hebben knallen je neer. Als ze geen wapen hebben slaan ze je tegen de vlakte:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.