xCrazyShotgun Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Eindelijk heb ik een Top idee! GTA: Online GTAGK Racen januari Het GTA: Online WK Racen. Het GTAGK (GTAGameskampioenschap ) Racen, voor GTA: Online. Ik heb dit idee al eerder in me hoofd maar nu wil ik het eens gaan uitproberen. In dit GTAGK gaan 16 spelers tegen elkaar strijden, en daarvan kan er 1 maar het GTAGK winnen! Het gaat zo: 16 spelers gaan tegen elkaar strijden, daarvan kunnen er 8 doorgaan. Die 8 gaan ook tegen elkaar strijden, daarvan kunnen er natuurlijk maar 4 doorgaan. Die 4 strijden ook tegen elkaar, daarvan gaan er 2 ook weer door, en die zullen tegen elkaar gaan strijden, om het GTAGK te winnen! Ik hoop dat ik dit elke maand kan gaan doen, en na ongeveer een jaar gaan de 12 spelers die het gewone GTAGK hebben gewonnen, tegen elkaar om het SGTAGK (SuperGTAGameskampioenschap) te winnen! Datum en tijd: Het zal bijna elke eerste zaterdag worden gedaan en de finale 1/2 weken later! de tijd zal zijn 20.00! Regels: -Niet erg beuken! -Geen Costum cars! -Niet schelden tijdens chat en headset. En we hopen dat het een leuke GTAGK wordt! Bewerkt: 29 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Inschrijven kan hier, en graag je PS3 Account erbij! -xCrazyShotgun-(xCrazyShotgun) -Dionkoffie-(Dionkoffie) -Ezra24rct3-(Ezra24rct3) -Losqualo-(Losqualo20) -Extreem-(Mitchiem) -GTA5Vehicle-(snuitje2010) -DurkTerp-(DurkTerp) -Romeo040-(Romeo040) -LionOfHolland-(LionOfHolland) -Rickbrinkman-(Rickbr1993) -Die Hard-(JvdW1888) - - - - - Inschrijven kan tot maandag 30 december! Bewerkt: 30 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
dionkoffie Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Ik ben niet super goed in racen maar het lijkt me leuk om het te doen voor de lol. ik schrijf me in Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 En hij heet eeeeeeen TOP IDHEEE! Maar ik doe mee! PSN: Ezra24rct3, en ja, ik heb een headset. Reageren
Losqualo Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Doe sowieso mee. PSN: losqualo20 Reageren
Michael Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Ik probeer het ook maar eens. Mijn PSN is ''Mitchiem''. Reageren
thebig Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Origineel idee, helaas kan ik nu nog niet meedoen. Januari is mijn examenmaand, dus ik probeer vaste dingen wat te vermijden. Natuurlijk kan ik soms wel op GTA V, maar om dat te plannen om het te laten uitkomen met de tijdstippen waarop de race start, zie ik niet zitten. Ik ga zeker proberen meedoen in februari, als er inderdaad elke maand een race wordt georganiseerd. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 elke maand elke zaterdag Logisch! Schrijf me maar in, let niet op mijn PS3 naam… Die stamt uit vroegere tijden: snuitje2010 Reageren
DurkTerp Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Leuk idee ik doe mee! DurkTerp Headset: ja Reageren
Romeo040 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Ik doe ook mee voor de lol, PSN: Romeo040 Headset: Nee. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Ik wil ook wel meedoen. mijn PSN is: LionOfHolland en ik heb een headset. Kan je btw wel wat meer info bekend maken over de regels? Het is niet echt eerlijk om custom cars te doen bijvoorbeeld. En met of zonder traffic maakt ook een enorm verschil. Lijkt me leuk als je voor 5 januari met de 1e race begint, dan kunnen we in de sneeuw racen Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Zet me der maar bij rickbr1993 headset ja Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 29 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Een belangrijke verandering! Ik ga de Achtste finale (16 man) de kwart finale (8 man) en de halve finale (4 man) op 1 dag doen, en de finale (2 man) 1 week later doen, en dan een peiling maken. Dan kan je kiezen wie denk jij dat er gaat winnen. Bewerkt: 29 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Die Hard Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Schrijf mij maar in, lijkt me leuk om mee te doen. Eén probleem: op zaterdagavond ben ik bijna nooit thuis. Het wordt dus hopen dat ik op de desbetreffende zaterdagavonden wel thuis ben. Mijn PSN is JvdW1888. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Je kan nog inschrijven tot vanavond 23.59! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.