xCrazyShotgun Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 De eerste kampioenschap zal gehouden worden op zondag 5 januari om 20.00 uur! Reageren
Michael Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Oh, ik wil even mededelen dat ik helaas me wil afmelden van deze Contest. Heb eigenlijk de laatste tijd niet zoveel tijd Reageren
Badr_456 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 kan ik nog meedoen? psn: Badr_456 Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 xCrazyShotgun hoe wil je het concreet gaan organiseren? Jij opent een closed session en dan invite je iedereen die zich heeft aangemeld ofzo??? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 xCrazyShotgun hoe wil je het concreet gaan organiseren? Jij opent een closed session en dan invite je iedereen die zich heeft aangemeld ofzo??? Jup. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 xCrazyShotgun hoe wil je het concreet gaan organiseren? Jij opent een closed session en dan invite je iedereen die zich heeft aangemeld ofzo??? Jup. voeg me dan maar als psn vriend toe Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 xCrazyShotgun hoe wil je het concreet gaan organiseren? Jij opent een closed session en dan invite je iedereen die zich heeft aangemeld ofzo??? Jup. voeg me dan maar als psn vriend toe Ga ik morgen doen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 De invites zijn de deur uit! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 De winnaar is geworden.....Badr_456 Gefeliciteerd! Er waren helaas maar 3 mensen, dus ik hoop volgende maand ongeveer 10 mensen. Reageren
LittleR0cker Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 (bewerkt) Bewerkt: 7 januari 2014 door LittleR0cker Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Ik vond de race helaas wat teleurstellend. er waren maar 3 mensen zoals CrazyShotgun ook al zei. Maar wat me nog het meest tegen viel was dat het eigenlijk een NASCAR race was. Ik vind dat niet echt racen maar gewoon rondjes rijden. Ik weet niet of er de volgende keer op een ander circuit gereden wordt, maar als het weer NASCAR is dan doe ik niet meer mee. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Ik vond de race helaas wat teleurstellend. er waren maar 3 mensen zoals CrazyShotgun ook al zei. Maar wat me nog het meest tegen viel was dat het eigenlijk een NASCAR race was. Ik vind dat niet echt racen maar gewoon rondjes rijden. Ik weet niet of er de volgende keer op een ander circuit gereden wordt, maar als het weer NASCAR is dan doe ik niet meer mee. Elke maand doe ik andere races, dit was gewoon een test. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 kan ik me ff afmelden en hoop rond febuarie mij weer aanmelden moet nu regelmatig naar het ziekenhuis operatie ect.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.