Jump to content

GTA: Online GTAGK Racen januari [PS3]

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• xCrazyShotgun

11

• LionOfHolland

6

• Michael

2

• Romeo040

2

Geplaatst:

xCrazyShotgun hoe wil je het concreet gaan organiseren? Jij opent een closed session en dan invite je iedereen die zich heeft aangemeld ofzo???

Geplaatst:

xCrazyShotgun hoe wil je het concreet gaan organiseren? Jij opent een closed session en dan invite je iedereen die zich heeft aangemeld ofzo???

Jup.
Geplaatst:

Jup.

voeg me dan maar als psn vriend toe

Geplaatst:

Jup.

voeg me dan maar als psn vriend toe

Ga ik morgen doen.
Geplaatst:

De winnaar is geworden.....Badr_456 Gefeliciteerd!

Er waren helaas maar 3 mensen, dus ik hoop volgende maand ongeveer 10 mensen.

Geplaatst:

Ik vond de race helaas wat teleurstellend. er waren maar 3 mensen zoals CrazyShotgun ook al zei. Maar wat me nog het meest tegen viel was dat het eigenlijk een NASCAR race was. Ik vind dat niet echt racen maar gewoon rondjes rijden. Ik weet niet of er de volgende keer op een ander circuit gereden wordt, maar als het weer NASCAR is dan doe ik niet meer mee.

Geplaatst:

Ik vond de race helaas wat teleurstellend. er waren maar 3 mensen zoals CrazyShotgun ook al zei. Maar wat me nog het meest tegen viel was dat het eigenlijk een NASCAR race was. Ik vind dat niet echt racen maar gewoon rondjes rijden. Ik weet niet of er de volgende keer op een ander circuit gereden wordt, maar als het weer NASCAR is dan doe ik niet meer mee.

Elke maand doe ik andere races, dit was gewoon een test.

• 3 weken later...
Geplaatst:

kan ik me ff afmelden en hoop rond febuarie mij weer aanmelden moet nu regelmatig naar het ziekenhuis operatie ect..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...