Jump to content

GTA SA of GTA V?

San Andreas of V?  

43 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA vond/vind jij leuker?

• GTA San Andreas
      13
    • GTA V
      16
    • Allebei even leuk
      9
    • Ik heb GTA V nog niet gespeeld...
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

GTA V. Ik had bij V een veel omvattender gevoel dan ik ooit bij SA heb gehad. Ik heb vele uren kwijtgeraakt in SA, dat wel. Maar ik had toen ook veel meer tijd die ik kwijt kon in iets en het was zeker allemaal leuk, maar het was anders dan nu. In mijn mening voelt het vele malen leger dan V is en daarom kies ik ook voor de laatste.

Geplaatst: (bewerkt)

GTA V natuurlijk, GTA SA was vroeger ook zeer leuk met de vele cheats, maar GTA 5 is gewoon veel beter. De draw distance was is SA gewoon vervelend, afstanden waren apart kort en de texturen zijn gewoonweg of te klein, of te pixel-leg, of te slechte kwaliteit. Elke auto was hoekig en oud, het geluid was bagger etc. etc. GTA SA heeft wel meel functies zoals de trein berijden, fitnessen…

Maar GTA 5 is gewoon de beste.

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Geplaatst:

Sa vind ik toch beter. De map van sa kan je onthouden en de mp van gta v zuigt ten opzichte van samp.

Geplaatst:

Ongetwijfeld GTA V, als ik alleen de 'basis' meereken (dus alles van de uitgever; geen SAMP, MTA, mods). Graphics zijn natuurlijk beter, hoewel me dat niet ontzettend veel kan schelen. Het verhaal van V vind ik vele malen beter, dat van SA boeide me niet enorm. Er zat niet echt een verhaal in, vond ik. Het leek meer op het leven van iemand uit the hood, en dat was het dan. En dat weegt wel het zwaarst mee.

Maar als je SAMP en MTA meerekent, dan wordt het 100% zeker SA. Enige wat hier voor mij vol boven gaat is VC :engel:

GTA SA in 2004 tov GTA V in 2013..

Allebei zeer goede spellen voor hun tijd, maar je kunt ook veel minpunten naast plaatsen.

GTA SA:

+ goed spel

+ veel mogelijkheden

+ gangbanging

+ 3 steden, een leuke wereld, slim opgezet doordat ze toch klein was. Enorm groot voor die tijd

+ Brandweer, treinmissies, inbreken, races, gewoon the max

+ Het onrealistische damagesysteem van vehicles. Was leuk om zo te klungelen en auto's massaal te doen ontploffen op de treinsporen en dan de brandweer te zien toekomen.

+ verhaal

+ Los Santos is een verademing.

- San Fierro viel wat tegen

- Graphics en vooral draw distance

- Auto-aim?

GTA V:

+ graphics

+ politiesysteem

+ driving is back.

+ flying is goed

+ fysieke controls zijn goed

+ Los Santos is fantastisch

+ Vinewood is enorm prachtig.

+ Chilliad staat erweer

+ Los Santos County is mooi (LS is goed, misschien nog net iets te klein, Vinewood, en de rijke heuvelgebieden met Tatavian Mountains, Banham Canyon)

+ Zancudo River is ook mooi geslaagd.

+ De 3 protagonisten

+ Franklin die het gemis van CJ opvangt

+ Trevor door zijn opvallende persoonlijkheid

+ realistische en ENORME wereld maar

- ook te weinig te doen, geen reden om naar noorden van de map te rijden

- Mount Josiah? Wat is daar te doen. Mount Gordo? San Chianski Mountains?

- Oostelijk gedeelte van de map voelt wat mislukt aan.

- te weinig dorpjes of andere steden.

- Senora desert voelt wat kleintjes aan. Is ook geografisch gezien niet realistisch.

- te weinig nadruk op gangs? Ook klein gebied. "OOst-Los Santos is enkel Davis, Strawberry en South Los Santos?

- Saai 2e deel van het verhaal van GTA ondanks leuk begin

- Sidecharacters niet voldoende uitgewerkt

- Dat FBI/corrupte agentengedoe zijn we nu wel beu genoeg

- Te weinig te doen in de wereld? Te weinig races?...

- Het gemis van Las Venturas en San Fierro bederft het spelplezier

- Kort verhaal

- North Yankton niet speelbaar in freeroam

- Te weinig interiors

- Geen bestuurbare treins/trams? Zou nu toch al mogen.

- Te weinig heists?

- De manier waarop een voormalig hoofdpersonage gedood wordt?

- Thriatlon is X-toetsrammen sport?

- Yoga is geen GTA?

- Fietsen en helikopter is niet optimaal?

- Auto-aimsysteem online en SP..

- Te onrealistisch hoe stijl je omhoog kan met een auto

- GPS: zorgt ervoor dat je constant naar HUD-systeem moet kijken, en je de tsraten niet van buiten leert kennen, of sommige gebieden toch

Bewerkt: door Vahnstad
Geplaatst:

Gta SA lijkt veel uitgebreider dan gta 5. En veel betere missie-beloningen dan gta 5(vind ik toch tegenvallen,namelijk :vp: )

Geplaatst:

Mwah .... vind de missiebeloningen eigenlijk voor het eerst realistisch te noemen. Dat deze niet toereikend zijn om alles te kopen wat er te kopen valt staat daar los van imo. Het is namelijk duidelijk Rockstars bedoeling dat je gedurende het spel steeds meer bedrijfjes koopt en investeert in aandelen. Doe je dit (ook zonder de Lester missies tot het eind te bewaren), dan zul je zien dat je aan het eind van het spel ook gewoon de golfcourse kunt kopen.

Geplaatst:

GTA V heeft natuurlijk de beste graphics en de diversiteit van LS & Blaine County, maar San Andreas heeft gewoon die oude GTA-'feeling' vind ik. Dat moment wanneer je hem na een lange tijd opstart en die theme song hoort is geweldig. :engel:

Ik heb SA ook platgespeeld en ontzettend veel plezier aan gehad, ik heb voor GTA5 gekozen maar nu ik dit topic zo doorlas en mijn oude hersenen meer en meer dingen begonnen te herrineren van SA besef ik dat ik verkeerd geklikt heb, anderzijds voor mijn gevoel ben ik nog maar net bezig met GTA5, ik merk gewoon dat ik het steeds mooier en mooier ga vinden.

Mijn SA discs hebben het levengelaten, heb tijd terug SA op steam gekochtvoor 3euro, helaas onderseund SA de xboxcontroller niet optimaal en heb ik ff geen andere, maargoed de muziek en de graphics van SA pakte mij meteen weer, het hoort gewoon zo

Maarja ik heb zoveel half of nooit gespeelde games(dankzij de belachelijke goedkope aanbiedingen van steam, tijdje terug MaxPain3 met alle dlc`s voor 5of 6 euro), dat ik SA laat rusten en volledig voor GTA5 ga, kom gewoon gametijd tekort :)

Bewerkt: door WeariedBuckle08

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...