Mr CJ Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Wat moet je doen met 'Dom' ? als ik hem bel is het altijd zijn voicemail Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Welke missie bedoel je? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Volgens mij belt Dom je voor de parachutemissies. Niet meer dan dat. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 (bewerkt) (Nou begrijp ik hem) Je moet gewoon wachten op een 'D'. Na de eerste missie kan je parachute uitdagingen doen, daar tussen zal je nog wat missies van hem krijgen. Als je alle parachute uitdagingen heb gedaan, krijg je nog 1 missie van hem, dan krijg je geen missies meer van hem. (als ik me niet vergis) Bewerkt: 22 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Trouwens hoort dit niet in de Missie Hulp Topic? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.