Together Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Hallo, Kan iemand mij uitleggen waarom een lsc in het noordwesten beeker's garage heet? Ik snap dit niet. Want het is niet goedkoper daar. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Geplaatst: 22 december 2013 Ik geloof dat het gewoon een normale LSC is dat niet verschilt van een andere. De naam lijkt me ook meer om wat variatie te brengen maar mogelijk komt er later verandering in, nu geen verschil dus. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) ik denk omdat Beeker's Garage gewoon beter past in dat gebied, want je hebt het hier over Redneck county en daar hoort 'n Los Santos Customs gewoon niet thuis ik vind het dan ook eerder vreemd dat de LSC die Franklin kan kopen zich in dat gebied bevind (en dan bedoel ik niet waaromn Franklin daar 'n garage koopt ipv in Los Santos waar hij thuis hoort), dan dat Beeker's Beeker's heet Bewerkt: 23 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.