tjarda1999 Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 (bewerkt) Hier wat info http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Y-wSML13I44 En de soorten kleding die er komen http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fSuE-aWT6RA Bewerkt: 22 december 2013 door tjarda1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 De originele video is van Tustin op YouTube. Het lijkt mij meer een modificatie door die persoon omdat hij meer video's heeft waar hij V speelt met bijvoorbeeld Niko Bellic. Hier nog een video met sneeuw: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 De originele video is van Tustin op YouTube. Het lijkt mij meer een modificatie door die persoon omdat hij meer video's heeft waar hij V speelt met bijvoorbeeld Niko Bellic. Hier nog een video met sneeuw: [media] [/media] WOuw ik zou dit echt zo fucking nice vinden lekker door de sneeuw heen crossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 Meteen een hele andere sfeer als je die video zo ziet. Ik kan niet wachten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 Meteen een hele andere sfeer als je die video zo ziet. Ik kan niet wachten! Lekker slippen in de sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 (bewerkt) Het zou heel mooi zijn als dit de DLC is met al die kleding en sneeuw, maar na de reactie van Venz begin ik wel te twijfelen aan de echtheid. Ik denk ook niet dat er toevallig één iemand is die toegang heeft toch deze DLC. Bewerkt: 22 december 2013 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 (bewerkt) Dit is wel de echte DLC en geen modificatie. Vaak is dit een lek dmv de pagina te veranderen waar dit vandaan komt bijvoorbeeld rockstargames.com/ps3/christmas oid. Zo was de map dlc: Terminal voor MW3 op dezelfde manier gelekt Bewerkt: 22 december 2013 door JaggysModz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 25 Dec komt patch 1.09 uit dus de sneeuw pack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 25 Dec komt patch 1.09 uit dus de sneeuw pack Bron? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 Cool, heb ik mijn witte Rancher én een sneeuw pack. Als dit echt is, dan is dit de beste Kerst vakantie ooit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 25 Dec komt patch 1.09 uit dus de sneeuw pack Bron? van de beste filmpje en trouwens 5 op de 10 zeggen dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2013 25 Dec komt patch 1.09 uit dus de sneeuw pack Bron? van de beste filmpje en trouwens 5 op de 10 zeggen dat De filmpjes zeggen vaak maar wat en als 5 op de 10 dat zegt is dat de helft, de ene helft de video's en de andere helft Rockstar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Zou een leuke zijn! Al wacht ik echt wel die update af, ik weet het niet hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Ik betwijfel het, als ik zo de filmpjes bekijk is de 'sneeuw' totaal anders dan de sneeuw die al gebruikt werd in het spel Als je bijvoorbeeld de auto ziet wegrijden, zie je er niet eens sporen vanaf komen, iets wat je in de sneeuw die R* heeft gemaakt wel ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.