tjarda1999 Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Ik betwijfel het, als ik zo de filmpjes bekijk is de 'sneeuw' totaal anders dan de sneeuw die al gebruikt werd in het spel Als je bijvoorbeeld de auto ziet wegrijden, zie je er niet eens sporen vanaf komen, iets wat je in de sneeuw die R* heeft gemaakt wel ziet We zullen zien toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Ik denk spijtig genoeg dat dat wel de enige juiste conclusie is. Als je kijkt naar de video, is er overal gewoon een effen sneeuwlaag, je laat zelfs geen sporen na. In North Yankton bevatten de textures wel bandensporen op de weg (weet niet direct of je sporen ziet als je van de weg gaat). In het filmpje zie je in het centrum van LS op het midden van de weg een perfect sneeuwtapijt. Het is mogelijk dat het komt, maar dit lijkt me gewoon een modificatie te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) Ter verduidelijking: en op de weg En in dat filmpje van Venzio zie je ook dat hij oneindig ammo heeft.(gaat niks vanaf als hij schiet) Bewerkt: 23 december 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bricone Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Word een dure grap, winterbanden voor 8 auto's aanschaffen dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Nee, voor mij niet :3 Dit zag ik in een YouTube filmpje dat intussen uit de lucht is gehaald door Take 2 Interactive. Dus dat betekent toch al heel wat, toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Nee, voor mij niet :3 Dit zag ik in een YouTube filmpje dat intussen uit de lucht is gehaald door Take 2 Interactive. Dus dat betekent toch al heel wat, toch? MMM we zullen zien morgen de update Of die komt ja of nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) Deze heb ik een paar uur geleden 'gespot' in een filmpje. Toen ik een betere foto wou maken kreeg ik meldingen dat het ook uit de lucht is gehaald is door Take 2 Interactive, Rockstar Games en dat het onderdelen bevatte van SONY Entertainment Netwerk (PSN). Dan moet ik wel de foto er in zetten toch? Bewerkt: 23 december 2013 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Deze heb ik een paar uur geleden 'gespot' in een filmpje. Toen ik een betere foto wou maken kreeg ik meldingen dat het ook uit de lucht is gehaald is door Take 2 Interactive, Rockstar Games en dat het onderdelen bevatte van SONY Entertainment Netwerk (PSN). Dan moet ik wel de foto er in zetten toch? Valt beetje op van r* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52011/grand-theft-auto-online-holiday-gifts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 http://socialclub.ro...e-holiday-gifts Ik zie de sneeuw al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wrecklezzdj Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Kerstoutfits zijn nu verkrijgbaar in de kledingwinkels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Kerstoutfits zijn nu verkrijgbaar in de kledingwinkels sinds vanmiddag en sinds net bij mij dan zie ik sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wrecklezzdj Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Kerstoutfits zijn nu verkrijgbaar in de kledingwinkels sinds vanmiddag en sinds net bij mij dan zie ik sneeuw Sneeuw? Bij mij is er geen sneeuw te zien ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Deze komen van die pagina: en deze: Bron: http://socialclub.ro...e-holiday-gifts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Deze komen van die pagina: en deze: Bron: http://socialclub.ro...e-holiday-gifts In de sneeuw rijd ik al echt een fucking goede dlc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.