Jump to content

Uitgelekte Kerst DLC


tjarda1999

Recommended Posts

Ik betwijfel het, als ik zo de filmpjes bekijk is de 'sneeuw' totaal anders dan de sneeuw die al gebruikt werd in het spel

Als je bijvoorbeeld de auto ziet wegrijden, zie je er niet eens sporen vanaf komen, iets wat je in de sneeuw die R* heeft gemaakt wel ziet

We zullen zien toch :?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    13

  • Venzio

    3

  • Tommie59

    3

  • Ezra24rct3

    2

Ik denk spijtig genoeg dat dat wel de enige juiste conclusie is. Als je kijkt naar de video, is er overal gewoon een effen sneeuwlaag, je laat zelfs geen sporen na. In North Yankton bevatten de textures wel bandensporen op de weg (weet niet direct of je sporen ziet als je van de weg gaat). In het filmpje zie je in het centrum van LS op het midden van de weg een perfect sneeuwtapijt. Het is mogelijk dat het komt, maar dit lijkt me gewoon een modificatie te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, voor mij niet :3

qsfe.jpg

Dit zag ik in een YouTube filmpje dat intussen uit de lucht is gehaald door Take 2 Interactive. Dus dat betekent toch al heel wat, toch?

MMM we zullen zien morgen de update :) Of die komt ja of nee
Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik een paar uur geleden 'gespot' in een filmpje. Toen ik een betere foto wou maken kreeg ik meldingen dat het ook uit de lucht is gehaald is door Take 2 Interactive, Rockstar Games en dat het onderdelen bevatte van SONY Entertainment Netwerk (PSN).

Dan moet ik wel de foto er in zetten toch? :7

29tu.jpg

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik een paar uur geleden 'gespot' in een filmpje. Toen ik een betere foto wou maken kreeg ik meldingen dat het ook uit de lucht is gehaald is door Take 2 Interactive, Rockstar Games en dat het onderdelen bevatte van SONY Entertainment Netwerk (PSN).

Dan moet ik wel de foto er in zetten toch? :7

29tu.jpg

Valt beetje op van r*
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...