GTA5VehicleFreak Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Tjarda, ik zie alleen jou met sneeuw. Maak eens een screenshot om het te bewijzen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Tjarda, ik zie alleen jou met sneeuw. Maak eens een screenshot om het te bewijzen Dan geloof je het niet zolang ik weet dat echt alles bedekt is met sneeuw en geen ene verschil is met weg en mega verschil met North Yanhkton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Dus als ik het goed begrijp is er op dit moment sneeuw overal in ls? Dus niet alleen in north yankton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MRSJEIKS Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Het sneeuwt nu officieel sinds 1:00 vannacht. Alles is wit en t blijft sneeuwen dus mss wel kans op een meter of meer sneeuw. Kijk uit met je garage want voor je het weet kun je er niet meer uit met de auto. De files op de snelweg bij LS zijn extreem voor de tijd van het jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Is er nou sneeuw of niet. Gister iig niet, terwijl veel mensen zeiden van wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WeariedBuckle08 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Bij mij nog niet iig, maargoed ff wat anders, ik zag 2 spelers met kerstman baarden ik kan het nergens vinden(mischien kijk ik erover heen of lvl restricted?), heeft iemand enig idee, heb alles goed gechecked, kledingwinkels en moviemasks kraam maar nothing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
haaima Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Ligt sneeuw . Heb net gespeelt. Gebeurd automatich bij opstarten van online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 25 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Bij mij nog niet iig, maargoed ff wat anders, ik zag 2 spelers met kerstman baarden ik kan het nergens vinden(mischien kijk ik erover heen of lvl restricted?), heeft iemand enig idee, heb alles goed gechecked, kledingwinkels en moviemasks kraam maar nothing KIjk in je kleding kast onder jackets en tshitrt maskers heb ik bij die masker winkel vandaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
haaima Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 (bewerkt) Bewerkt: 25 december 2013 door haaima Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joshua22 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Als je dns mod heb je kans dat er geen sneeuw ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.