TekaLoca Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 We hebben nogsteeds geen datum kunnen uitkiezen voor deze meeting. MostWantedKid heeft het zelf ook heel druk de laatste paar weken dus het wordt moeilijk. Als jij ondertussen een meeting wil organiseren, R3ne, kan je dat gewoon doen. Reageren
R3ne Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 vanwege werk gaat me dat niet lukken..maar kunnen altijd zien hoeveel belangstelling er is natuurlijk en kunnen altijd even zien hoe en wat Reageren
bricone Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 ik hou me aanbevolen, en zal erbij proberen te zijn mits me online functioneerd Reageren
MrMarno Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Ik ben ook wel geïnteresseerd! Reageren
jobator Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Het liefst op een zondagmiddag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.