Silverbyte Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Het is nog maar zeer de vraag of ik erbij ben, maar evengoed een fijne ceremonie gewenst. "Wat kan ze hockeyen he, die meid!..." Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Erg leuk idee, jammer dat ik er niet bij kan zijn aangezien ik late dienst heb. Zou leuk zijn als iemand het zou filmen en de hele show later nog eens te bekijken is. Reageren
thebig Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ik kan er wel bij zijn, denk ik. Origineel idee, weer wt anders dan een droog topic. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ongelooflijk tof idee! Ik moet waarschijnlijk tot half tien werken vrijdagavond, dus ik weet niet of ik dan nog wat mee kan pikken in de chat... Maar goed, leuk bedacht. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Jammer jongens, er dachten vast leden dat dit de uitslag al was. Helaas. Ja, ik dacht al: Waarom op zo'n random uur online gooien... Maar ik ga er bij proberen zijn! Even in mijn superdrukke agenda gooien. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Leuk idee, ik zal er waarschijnlijk wel bij zijn. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Erg leuk idee, jammer dat ik er niet bij kan zijn aangezien ik late dienst heb. Zou leuk zijn als iemand het zou filmen en de hele show later nog eens te bekijken is. Dat zou inderdaad leuk zijn, of dat de chatlog wordt opgeslagen. Ik kan er ook niet bij zijn, en zal de uitkomst ook pas een week later zien dus. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) Geinig idee. Ik probeer er ook bij te zijn! Erg leuk idee, jammer dat ik er niet bij kan zijn aangezien ik late dienst heb. Zou leuk zijn als iemand het zou filmen en de hele show later nog eens te bekijken is. Dat zou inderdaad leuk zijn, of dat de chatlog wordt opgeslagen. Ik kan er ook niet bij zijn, en zal de uitkomst ook pas een week later zien dus. Ik zou het kunnen filmen. Bewerkt: 23 december 2013 door Nyltje Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Eindelijk iets waar ik aan mee kan doen, ben benieuwd! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Even in mijn superdrukke agenda gooien. ja, leuk idee. geen idee of ik ernaar ga kijken, want ik win toch niks Reageren
Rutger. Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Wat een ontzettend tof idee! Mooi om te zien dat er nu al iets met de laatste feedback over de GTAForum Awards gedaan wordt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ik kan er zelf niet bij zijn, maar ik wens iedereen heel veel plezier vrijdagavond! Reageren
Michael Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ik ben er dan ook bij! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) Ik kan er helaas ook niet bij zijn, maar zie als ik terug ben van mijn 'korte' reis dan wel het topic. Moet trouwens eerlijk toegeven dat ik ook dacht dat de uitslag er al zou zijn. :$ Bewerkt: 23 december 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Tof idee. Of ik er bij zal zijn is me nog een raadsel, maar dat zien we wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.