Krikke1992 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Hallo allemaal! Ik zit al enkele tijd met een probleem en heb besloten om even jullie raad te vragen. Een van mijn Entify's is stuk gegaan, en staat dus niet meer in mijn garage. Als ik naar Mors Mutual Insurance bel krijg ik steeds de boodschap: "all our Mors Mutual operators are on call right now. Please try later". Wanneer ik een andere auto in de prak rijd kan ik MM wel bereiken, en staat mijn Entify niet op de lijst van auto's die ik kan recuperen. Maar wanneer ik mijn mechanic bel, staat die desbetreffende Entify wél tussen de lijst, maar staat er achter "(Destroyed)". Weet iemand hoe ik hem kan terugkrijgen, want die wagen heeft me een bom geld gekost om te kopen en helemaal te modden... Bedankt voor jullie hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Je moet Mors Mutual Insurance bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 @Hierboven: Dat had die al gedaan, graag beter de post lezen. Had je de auto wel goed verzekerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Jep wagen was verzekerd, was voordien ook al enkele keren stuk gegaan en heb hem zonder problemen terug gekregen toen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Dan lijkt het me een soort bug. Misschien kan je een berichtje sturen naar de Support van Rockstargames? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Dan moet je hopen dat een hacker geld op je account zet. Dan kan je het weer kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eliboy Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) ben hier echt ziek van... heb vanmiddag een Adder gekocht en ik heb nu het zelfde probleem.... help me pleas!!! was ook helemaal verzekerd! Bewerkt: 23 december 2013 door eliboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 ben hier echt ziek van... heb vanmiddag een Adder gekocht en ik heb nu het zelfde probleem.... help me pleas!!! was ook helemaal verzekerd! Pech had ik ook adder weg toen kwam hacker adder terug want hij gaf geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eliboy Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 maar het moet toch terug te halen zijn?? als ik mechenic bel staat erachter destoyed?!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Ja wel, ik denk dat ik foto's ga nemen en rockstar contacteer. Wie weet levert dat was op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eliboy Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 tjaa... ik ga ze morgen eerst eens even bellen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UberBug Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Ongetwijfeld zijn ze bij R* achter de schermen bezig met het vele geld wat weggegeven wordt. Wellicht dat ze hierdoor opties aan het uitzetten zijn en de goederen waar een luchtje aanzit verwijderen. Met name dan de goederen waar grote bedragen aangekoppeld zitten. Tevens kunnen er - door de ontwikkelingen die gaande zijn - meer bugs te voorschijn komen of veroorzaakt worden en is dit er ook een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joshua22 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Daarom ben ik blij met die miljarden. Rockstar verneukt het voor mij een beetje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eliboy Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 (bewerkt) nou...ik heb net rockstar gebelt en het probleem voorgelegd...ik moet nu een mail naar rockstar America sturen en daar kunnen zij er verder mee aan de gang...ik hoop dat dit werkt Bewerkt: 24 december 2013 door eliboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eliboy Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 niet normaal dit... kreeg net 56 miljoen dollar van een andere speler... weet zijn naam niet meer heb die auto's die ik kwijt was dus alweer vervangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.