Jump to content

Auto verdwenen in garage

Krikke1992

Recommended Posts

Net GTA er weer eens ingepropt en tot mijn grote verassing ben ik m'n volledig getunede LCC HEXER en WESTERN DAEMON motoren ineens kwijt. Maar dat is nog niet eens het vreemdste. Vreemder vindt ik het namelijk dat m'n SABRE TURBO incl. al z'n upgrades weer in m'n garage staat terwijl ik deze 'n week of wat terug juist verkocht had bij LSC. Nog vreemder is het dat nu ook onderstaande compleet getunede auto's in m'n garage staan die ik nooit in mijn bezit heb gehad, ik geenn toergang heb tot deze voertuigen en er eentje spontaan 'n ministukje ging rijden.

0_0.jpg

0_0.jpg

Rockstar is nu echt de weg kwijt.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Delen op andere websites

ik heb hetzelfde als krikke maar dan met mijn rat loader, hij is zo maar opeens verdwenen. Ik heb nog nooit gecheat in gta online maar toch is hij opeens weg. Het grootste probleem is nog wel dat je een rat loader niet terug kan kopen... ik weet honderd procent zeker dat ie goed verzekerd was.

Delen op andere websites

De Rat-Loader is bij iedereen verdwenen.

Het was volgens Rockstar namelijk 'n utility-vehicle, en niet de bedoeling dat je deze kunt bezitten.

R* heefd ze daarom dus verwijderd.

Vreemd genoeg was hij wel volledig tuneable. :?

Delen op andere websites

De Rat-Loader is bij iedereen verdwenen.

Het was volgens Rockstar namelijk 'n utility-vehicle, en niet de bedoeling dat je deze kunt bezitten.

R* heefd ze daarom dus verwijderd.

Vreemd genoeg was hij wel volledig tuneable. :?

Nou dan voel ik me wel genaaid door rockstar want ik heb daar wel wat geld in gestoken om m te tunen. R* kan GTA:O gewoon niet aan, het zit vol hackers, ze naaien iedereen door dit soort dingen en door het geld voor de missies te verlagen. Ook maken ze een superchille sneeuwwereld die dan maar 1 dagje beschikbaar is.... ik snap hun echt niet.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...