Instand Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) Hoi Ik heb vanochtend een server gestart en heb dus snelheidspalen neergezet Ik wil op deze palen de hoeveelheid kilometer te zien hebben dus ik heb dit gedaan Paal gemaakt door "/createcamera [km]". Dus nu wil ik dat de kilometers op de palen staan, de kilometers die ik heb gegeven. Kan iemand me helpen? alvast bedankt! Ik heb een trucking server gedownload. Misschien ken je het wel hij heet: PPC_Trucking Link is: https://www.dropbox....PC_Trucking.zip Bewerkt: 23 december 2013 door Instand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Welke include/filterscript heb je gebruikt voor deze snelheidspalen? (+ een linkje) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Instand Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 (bewerkt) Welke include/filterscript heb je gebruikt voor deze snelheidspalen? (+ een linkje) Ik heb een trucking server gedownload. Misschien ken je het wel hij heet: PPC_Trucking Link is: https://www.dropbox.com/s/gxphdd3ja9wjsz2/PPC_Trucking.zip Bewerkt: 23 december 2013 door Instand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Als je zoiets wilt toevoegen, kun je gebruik maken van de functies SetObjectMaterialText of Create3DTextLabel. Maar aangezien ik het idee heb dat je 0% ervaring hebt met scripten, raad ik je aan dat eerst te leren. Je kunt enkele Nederlandse tutorials vinden in de Pawn Master Tutorial List, met name deze zou je op weg kunnen helpen. Daarnaast kun je ook hier kijken voor enorm veel Engelstalige tutorials over het scripten van een server. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Instand Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Als je zoiets wilt toevoegen, kun je gebruik maken van de functies SetObjectMaterialText of Create3DTextLabel. Maar aangezien ik het idee heb dat je 0% ervaring hebt met scripten, raad ik je aan dat eerst te leren. Je kunt enkele Nederlandse tutorials vinden in de Pawn Master Tutorial List, met name deze zou je op weg kunnen helpen. Daarnaast kun je ook hier kijken voor enorm veel Engelstalige tutorials over het scripten van een server. Kun je me eerst daarmee helpen via teamvieuwer, morgen? Als het gefixt is dan ga ik wel wat tutorials volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2013 Ik heb niet breed veel tijd om iedereen op het internet te helpen via Teamviewer. Het onderhouden van een server en vooral het scripten ervan is een taak waar je aardig veel tijd en aandacht in moet stoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.