3L1077 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ja, misschien een onduidelijke titel, maar ik zit met een vraagje. Ik heb een grote hoeveelheid nummers op m'n iTunes gezet, maar in onder nummer staan zowel de artiest als het nummer. (Zie hieronder) Is er een mogelijkheid om dit over te zetten, of moet dit allemaal met de hand getypt worden? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ik denk dat je dit (helaas) zelf zal mogen typen. Ik ben er vrijwel zeker van dat het in iTunes zelf niet mogelijk is om dit automatisch te laten verlopen. Een extern script dat dit voor jou kan doen heb ik helaas nog niet gevonden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Bedankt voor je snelle antwoord. Misschien toch niet alle 600 nummers er op zetten dan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ik heb misschien wat voor je! Als je een bepaalde artiest ingeeft in het zoekvakje rechtsbovenaan, zoekt hij tussen alle lijnen(Naam, Artiest, etc). Daarna selecteer je alle nummers, rechtsklik; info tonen, info, artiest. De artiest wordt dan bij alle geselecteerde songs aangepast. Helaas verwijdert dit niet de artiest in het nummer. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ja, dat had ik ook al gevonden. Je kan dingen op een hele selectie toepassen. Maar als er zo'n 500 artiesten zijn gaat dat me niet echt helpen denk ik. In ieder geval toch bedankt voor het zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.