wrecklezzdj Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Leuk dat je meedoet! Lijkt me lachen:) Reageren
dionkoffie Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 iedereen die mee wilt doen kan gwn meedoen. ik, ezra en joriz voegen jullie toe. kom tijdens de meeting allemaal in de chat. Mocht je tijdens het spelen/inviten vragen hebben (en geen headset) dan ben je welkom in de chat. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ik kom even melden dat ik vandaag afwezig ben bij de meeting, maar veel plezier! Reageren
dionkoffie Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 wat een top meeting! er waren 10/11 mensen. lekker druk en heel gezellig. ik met die bus bij deathmatch. Ik vind dit de leukste meeting die ik ooit heb gezien/georganiseerd. Iedereen bedankt! Reageren
Joriz Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ondanks dat helaas een paar mensen problemen hadden met het verbinden met de GTA Online sessie wat het een gezellig meeting vol met explosies en geschiet! Tot de volgende meeting dus Reageren
whitewater78 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Top dat jullie het leuk hebben gehad! Alleen een beetje jammer dat ik een uur tevergeefs heb gewacht op een invite die maar niet kwam? verder no hard feelings hoor! en misschien tot een volgende meet! Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 wat een top meeting! er waren 10/11 mensen. lekker druk en heel gezellig. ik met die bus bij deathmatch. Ik vind dit de leukste meeting die ik ooit heb gezien/georganiseerd. Iedereen bedankt! Wel jammer dat je het verschil tussen vijanden en teamgenoten niet zag:p Vond het ook wel geslaagd verder:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.