marcoABC Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Weet iemand waar de vliegschool is? In los santos volgnes mij niet. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar daar kwam niks uit. Marco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Hij is in de woestijn boven area 69. Deze moet je kopen bij een missie van ''?''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Weet iemand waar de vliegschool is?In los santos volgnes mij niet. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar daar kwam niks uit. Marco scholen de vliegschool is het bovenste stipje in het midden! @ marty: dat is een missie van Toreno Bewerkt: 18 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 @ marty: dat is een missie van Toreno Dat weet ik maar op de kaart wordt het aangegeven met een ''?''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 @ marty: dat is een missie van Toreno Dat weet ik maar op de kaart wordt het aangegeven met een ''?''. ik dacht dat je het niet wist, srry dan dat het met een ''?'' aangegeven werd wist ik wel :rolleyes: greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Oke, Maar hoe moet je dan leren vliegen ofzow? marco :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Als je hem gekocht hebt moet je in de kleine toren aan het eind van de baan er via een trap naar binnen. Daar zie je een rode kring. Als je daarin staat begint het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Oke,Maar hoe moet je dan leren vliegen ofzow? marco :blink: als je hem hebt gekocht, erin gaan, in het rode cirkeltje stappen, en het begint vanzelf... je krijgt uitleg via die tv. edit: marty was WEER eerdan dan mij <_< :rolleyes: Bewerkt: 18 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ursemmer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Hij is in de woestijn boven area 69. Deze moet je kopen bij een missie van ''?''. later T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.